• aztec

    planerar syskon, men fått 3 missfall iår redan, någon annan?

    Hej, vi lyckades få vårat första barn på engång. Efter vi bestämt oss så var jag gravid månaden efter, graviditeten gick som på räls och vi har nu en dotter på 2,5år!

    Vi drog oss tills dottern var två innan vi bestämde oss för syskon, blev gravid på en gång igen i juni! Var tydligen för bra för att vara sant. Fick missfall i v8.. Blödde 2v, fick en mens emellan och sen gravid igen! Men började blöda i v11 (augusti) :( helt förstörd. Blödde 2v sen fick jag en mens emellan och gravid igen! Men missfall i v8 igen.. (dec) Känns så hopplöst nu, speciellt eftersom att bli gravid inte verkar vara problemet så måste det vara mig det är fel på. Blir sådana dalar och toppar utav känslor.

    Någon som varit med om samma sak? Bara kämpa på?

  • Svar på tråden planerar syskon, men fått 3 missfall iår redan, någon annan?
  • Väntande

    Hej!

    Förstår vad du går igenom! Jag är i en liknande sits, har gått igenom 3 MF och ett MA sen februari i år ... Nu de sista två gångerna har jag knappt reagerat, man blir ju helt avtrubbad till slut! Lyckades dessutom bli gravid direkt efter mitt senaste MF, så jag går just igenom mitt andra MF på 27 dagar.

    Börjar tro att det är något fel på mig. Å varje graviditet så blir jag paranoid, antingen så vågar jag inte ens äta matrester sedan dagen innan (kanske bakterier) eller så är jag helt likgiltig å tänker att det inte spelar ngn roll vad jag gör för det kommer ändå sluta i MF.

    Vi har försökt sedan november 2013, och planerat ett år innan dess. Så blir det bara skit hela tiden. Har också ett barn sedan ett tidigare förhållande, hade vart kul med ett syskon ...

Svar på tråden planerar syskon, men fått 3 missfall iår redan, någon annan?