• Äldre 22 Dec 18:59
    913 visningar
    13 svar
    13
    913

    Kan du tänka dig att bruka våld mot feminister som försöker diskriminera ditt barn?

    Kan du tänka dig att bruka våld mot feminister som försöker diskriminera ditt barn?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du tänka dig att bruka våld mot feminister som försöker diskriminera ditt barn?
  • Äldre 22 Dec 19:04
    #1
    -1

    Va snackar du om. Grottmänskor använder våld och alla som vet innebörden av feminism är feminister om dom inte tillhör isis eller nån annan smörja

  • Äldre 22 Dec 19:05
    #2

    Hej Birger. Ta hand om din lilla nalle istället för att skapa menlösa trådar på fl.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 22 Dec 19:07
    #3

    Ligger "nej" under "Annat"??

  • Sensit­iveguy
    Äldre 22 Dec 19:13
    #4

    Jättemärklig tråd.

  • Äldre 22 Dec 19:15
    #5

    lal

  • Loriya­na
    Äldre 22 Dec 19:28
    #6

    Saknar alternativet "Jag är själv feminist så därför är jag emot könsdiskriminering"

  • Äldre 22 Dec 19:50
    #7

    Klassisk Sverigedemokrattråd, därav avsaknad av möjligheten att rösta NEJ.
    Du måste tycka som Sverigedemokraten, nåt annat är inte tillåtet av antidemokraterna.

    Och JO, du är en Sverigedemokrat även om du antagligen desperat kommer förneka det. En undring till, varför är det alltid en bebis med  napp under er avatar?  Måste ni ständigt starta nya nick för att ni inte vågar stå för era åsikter?

  • Sensit­iveguy
    Äldre 22 Dec 19:56
    #8
    Per45 skrev 2014-12-22 19:50:35 följande:

    Klassisk Sverigedemokrattråd, därav avsaknad av möjligheten att rösta NEJ.

    Du måste tycka som Sverigedemokraten, nåt annat är inte tillåtet av antidemokraterna.

    Och JO, du är en Sverigedemokrat även om du antagligen desperat kommer förneka det. En undring till, varför är det alltid en bebis med  napp under er avatar?  Måste ni ständigt starta nya nick för att ni inte vågar stå för era åsikter?


    Klockrent!
  • Äldre 25 Dec 11:03
    #9

    Tycker det är intressant att 36% kan tänka sig bruka våld mot feminister som försöker diskriminera. Det är mer än vad man hade förväntat sig.

  • Äldre 25 Dec 11:08
    #10

    Jag skulle bli vansinnig på den som diskriminerar min unge, sen vilket epitet den personen har spelar inte någon som helst roll. Skulle inte bruka våld.

    Väljer att inte rösta i denna tråd.


    Mamma, kvinna, förskollärare, genuspedagog
  • Filipl­opp
    Äldre 25 Dec 11:11
    #11

    Det finns väl konstiga människor överallt. Även bland feminister. Är hon riktigt elak mot min son, så kanske. Har aldrig brukat våld hittills, men man vet aldrig.

  • Äldre 25 Dec 16:51
    #12
    Mimmieupp skrev 2014-12-25 11:03:34 följande:

    Tycker det är intressant att 36% kan tänka sig bruka våld mot feminister som försöker diskriminera. Det är mer än vad man hade förväntat sig.


    det kanske beror på bristen på information i din TS om vad det handlar om - och konstiga svarsalternativ som gör att du får konstiga svar.... som man frågar får man svar! 
  • Äldre 1 Jan 02:12
    #13

    Över 40% röstar att de kan tänka sig att bruka våld mot sexistiska feminister.

Svar på tråden Kan du tänka dig att bruka våld mot feminister som försöker diskriminera ditt barn?