• Anonym (Kaffedraken)

    Hur får jag denna killen?

    Hejsan!

    Jag bor i ett hus tillsammans med en kille. Jag hyr övervåningen och han undervåningen. Vi delar kök och lite andra rum såsom vardagsrum. Vi har bara pratat lite grann då han ofta jobbat men nu skulle han börja plugga och kommer vara hemma mer. Han är så sjukt snygg! Jag vill så gärna ha honom! 

    Hur ska jag göra? Vill göra honom riktigt kåt på mig Drömmer 

  • Svar på tråden Hur får jag denna killen?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Du får inte honom är jag rädd. Han vill inte förlora hyresinkomsten.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det låter som ett lätt uppdrag... bara han är straight! Var mycket i era gemensamma rum med lite för lite kläder. Så ska du se att du får hans uppmärksamhet:) Tänk på att styva bröstvårtor ska synas genom kläderna!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-22 20:17:57 följande:

    Hejsan!

    Jag bor i ett hus tillsammans med en kille. Jag hyr övervåningen och han undervåningen. Vi delar kök och lite andra rum såsom vardagsrum. Vi har bara pratat lite grann då han ofta jobbat men nu skulle han börja plugga och kommer vara hemma mer. Han är så sjukt snygg! Jag vill så gärna ha honom! 

    Hur ska jag göra? Vill göra honom riktigt kåt på mig Drömmer 


    Om han är borta och du vet när han kommer hem överaska honom. Laga till något gott till middag tänd ljus lite vin kanske. Vill du göra honom sugen kan du kanske klä dig lite sexigt. Urringat eller klänning kort kort brukar gå. Att göra en kille kåt är enkelt om han inte är superkräsen förståss. Stå på dig tjejen det kan lyckas.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tycker du ska prata lite med honom, ni lär ju inte kunna undgå varandra helt om ni har gemensamma rum. Få ni första kontakten tycker jag att du ska göra som du blev tipsad om ovan, bjud på middag. Skulle dock föreslå att du säger till honom att du vill lära känna honom lite bättre och att du tänkte att ni kunde ta gemensam middag ....

    Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tror att trådstartaren är fejk, eller åtminstone att tråden är fejk.
    En tjej som bor i samma hus med en kille, de delar kök, och ses ofta på tu man hand...
    Jag är övertygad om att en tjej vet instinktivt hur hon ska attrahera en kille.
    Det lär sig tjejer i tidiga år, när de börjar få former.
    Så mycket uppmärksamhet och bekräftelse som tjejer får från killar helt plötsligt, och sen fråga här hur man ska göra en kille kåt på en Kräks

  • Anonym (Kaffedraken)

    Plantera idén! Prata om sex ibland hemma. Inte för framfusigt, utan försök få det naturligt. Man kan t ex berätta nån historia om när man följde med en kille hem, för då måste han tänka på dig som sexuell varelse och inte bara som kombo. Och sen; gå ut ihop, eller drick vin och spela kort hemma, typ. Alkohol löser allt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Paino, du vet att killar är olika va? Och tänder på olika saker? Och att tjejer inte har någon flirt-gen? Vi lärde oss massa skit i Veckorevyn och av Britney Spears-videor, typ, när vi växte upp, det är sant. Men det mesta av det kan man inte använda om man har någon gnutta självrespekt i kroppen.

Svar på tråden Hur får jag denna killen?