• Anonym (Tjej)

    Byggkillen runkade när jag bytte om.

    Hej!

    Mina föräldrar har anlitat någon byggfirma som håller på med vår altan. Pappa brukar alltid säga till vilka dagar dom ska vara här så jag vet, brukar alltid åka iväg när dom ska komma. 

    Min pappa sa att dom inte skulle vara här på hela denna veckan, men han hade kollat fel och dom skulle vara här i måndags. Jag hade sovmorgon och sen började jag fixa mig. Jag tänkte ju inte på att dom var där och fixade så jag började prova kläder som vanligt. Har en stor spegel mot vägen och jag stod där och bytte om. Helt plötsligt hör jag något och vänder mig om för att se och då ser jag att ena kille står och röker samtidigt som han runkar, den andra sitter på en stol och kollar. Blir helt chockad och jag fattar inte vad dom gör först. Springer iallafall upp på övervåningen och in i badrummet där jag är tills dom gått. Jag hörde att dom knackade och bad mig komma ner.

    Jag tyckte det var jätteäckligt! Vet inte om jag borde säga något till mina föräldrar. Tycker det är lite skämmigt. Men jag vill inte att dom ska komma hit mera..

  • Svar på tråden Byggkillen runkade när jag bytte om.
  • Anonym (idiotkille)

    Hej!

    Även om det känns jättepinsamt så tycker jag absolut att du ska berätta för dina föräldrar. Du ska inte känna obehag i ditt eget hem. Gissar på att du är ganska ung och byggkillen klart äldre. Han ofredade dig och det behöver dina föräldrar känna till.

    Lycka till!

  • Anonym (Ja idiotkillar)

    Det känns skämmigt för att det var en skamlig handling från deras sida men det är helt på dem. Dessutom är det olagligt att göra det de gjorde. Dina föräldrar måste få veta. De både vill och kan förmodligen byta bygg-killar, för såna där vill man inte ha att göra med framförallt inte i ens egna hem.

  • Påven Johanna

    Imponerande att röka och runka samtidigt. Bara de som bygger altan på vintern klarar det, tror jag. 

  • Scratt
    Påven Johanna skrev 2014-12-25 09:57:46 följande:

    Imponerande att röka och runka samtidigt. Bara de som bygger altan på vintern klarar det, tror jag. 


    ????
  • Scratt
    Scratt skrev 2014-12-25 10:01:09 följande:
    ????
    Men, jag gjorde ju en tummen upp, inte massa ?????
  • Sexig bi man
    Påven Johanna skrev 2014-12-25 09:57:46 följande:

    Imponerande att röka och runka samtidigt. Bara de som bygger altan på vintern klarar det, tror jag. 


    Tror du vi män runkar med två händer eller? Varför skulle man inte kunna runka när man röker? Konstigare saker har jag gjort
  • Snutten6
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-25 08:24:19 följande:

    Hej!

    Mina föräldrar har anlitat någon byggfirma som håller på med vår altan. Pappa brukar alltid säga till vilka dagar dom ska vara här så jag vet, brukar alltid åka iväg när dom ska komma. 

    Min pappa sa att dom inte skulle vara här på hela denna veckan, men han hade kollat fel och dom skulle vara här i måndags. Jag hade sovmorgon och sen började jag fixa mig. Jag tänkte ju inte på att dom var där och fixade så jag började prova kläder som vanligt. Har en stor spegel mot vägen och jag stod där och bytte om. Helt plötsligt hör jag något och vänder mig om för att se och då ser jag att ena kille står och röker samtidigt som han runkar, den andra sitter på en stol och kollar. Blir helt chockad och jag fattar inte vad dom gör först. Springer iallafall upp på övervåningen och in i badrummet där jag är tills dom gått. Jag hörde att dom knackade och bad mig komma ner.

    Jag tyckte det var jätteäckligt! Vet inte om jag borde säga något till mina föräldrar. Tycker det är lite skämmigt. Men jag vill inte att dom ska komma hit mera..


    Oj oj så fruktansvärt !!
    Öva lite till så du kan skriva mer trovärt .....Spöke
  • taquine
    Påven Johanna skrev 2014-12-25 09:57:46 följande:
    Imponerande att röka och runka samtidigt. Bara de som bygger altan på vintern klarar det, tror jag. 
    Min tanke också.., säkert polska svartjobbareDrömmer
Svar på tråden Byggkillen runkade när jag bytte om.