• St92

    Jag vill egentligen inte göra abort! Hjälp!!!

    Jag och min man har varit gifta i ca 2 år. För några veckor sedan fick jag reda på att jag var gravid. Nu har jag och min man till slut kommit överens om att skiljas (vi har bland annat haft många stora bråk). Han vill att jag ska göra abort för att han inte vill ha barn med mig (säger han nu). Jag vill inte göra abort och mår så jävla dåligt bara tanken av det. Vad ska jag göra? Är jag en hemsk människa om jag behåller barnet?

  • Svar på tråden Jag vill egentligen inte göra abort! Hjälp!!!
  • Lindsey Egot the only one

    Ni bör väl gå till familjerådgivningen eller gå i parterapi och se om ni kan reparera ert förhållande först och främst.

  • Anonym (suck)
    St92 skrev 2014-12-27 00:27:10 följande:

    Jag och min man har varit gifta i ca 2 år. För några veckor sedan fick jag reda på att jag var gravid. Nu har jag och min man till slut kommit överens om att skiljas (vi har bland annat haft många stora bråk). Han vill att jag ska göra abort för att han inte vill ha barn med mig (säger han nu). Jag vill inte göra abort och mår så jävla dåligt bara tanken av det. Vad ska jag göra? Är jag en hemsk människa om jag behåller barnet?


    Varför frågar du när du ändå inte verkar lyssna på argument som inte handlar om att inte göra abort?
Svar på tråden Jag vill egentligen inte göra abort! Hjälp!!!