• Anonym (buttplug)

    buttplug

    Hur hade ni ställt er till om er flickvän/kk överraskade er med att sätta in en buttplug på sig själv innan sex. Lite som

    en förberedelse så hon är lite "uppvärmd" och avslappnad redan innan. Så ni märker av detta först när kläderna åker av, vad skulle bli er spontana tanke i denna situation

  • Svar på tråden buttplug
  • Anonym (Kille)
    Anonym (buttplug) skrev 2014-12-27 12:46:58 följande:

    Hur hade ni ställt er till om er flickvän/kk överraskade er med att sätta in en buttplug på sig själv innan sex. Lite som

    en förberedelse så hon är lite "uppvärmd" och avslappnad redan innan. Så ni märker av detta först när kläderna åker av, vad skulle bli er spontana tanke i denna situation


    Skulle älska om hon gjorde det. Då vet man att hon är kåt och har tänkt tanken på analsex ett tag. Varje gång min tjej är kåt är jag glad.. Både för hennes skull men även för min. :)
  • HasseA
    Anonym (buttplug) skrev 2014-12-27 12:46:58 följande:

    Hur hade ni ställt er till om er flickvän/kk överraskade er med att sätta in en buttplug på sig själv innan sex. Lite som

    en förberedelse så hon är lite "uppvärmd" och avslappnad redan innan. Så ni märker av detta först när kläderna åker av, vad skulle bli er spontana tanke i denna situation


    Mycket trevligt initiativ skulle jag tycka.
  • Armageddon

    Skulle bli glatt överraskad, vore riktigt sexigt!

  • Anonym (buttplug)

    Låter som de flesta skulle uppskatta detta. Nån dag kanske jag vågar.

  • Anonym (Ann Al)

    Jag tänker prova ikväll och se hur han reagerar :)

  • Anonym (Hoho)

    Haha, det har jag gjort många många gånger. Gått omkring med den hela dagen tills det är dags. Man får ha lite tjockare stringtrosor om man ska gå runt med den, så man lite diskret kan trycka in den (genom att dra upp trosorna) om den börjar glida ut.

    Min pojkvän har varit lika glatt överraskad varje gång! Han har blivit sjukt kåt av tanken av att jag gått omkring med den utan att säga något!

  • Anonym (yes please)

    Låter kinky och sjuukt hett. Din pojkvän/kk är lyckligt lottad. Hade det hänt mig hade jag blivit grymt upphetsad.

  • Allanojag
    Anonym (buttplug) skrev 2014-12-27 12:46:58 följande:

    Hur hade ni ställt er till om er flickvän/kk överraskade er med att sätta in en buttplug på sig själv innan sex. Lite som

    en förberedelse så hon är lite "uppvärmd" och avslappnad redan innan. Så ni märker av detta först när kläderna åker av, vad skulle bli er spontana tanke i denna situation


    Jag och min fru Allan brukar alltid göra detta innan vi idkar tarmsex. Mycket trevligt minsann.
  • HasseA
    Allanojag skrev 2015-01-14 12:53:41 följande:
    Jag och min fru Allan brukar alltid göra detta innan vi idkar tarmsex. Mycket trevligt minsann.
    Från 1177.se

    "Många barn i treårsåldern tycker att det är roligt att prata om kiss och bajs i alla möjliga sammanhang, och skrattar åt det med sina jämnåriga kompisar."
  • Allanojag
    HasseA skrev 2015-01-14 14:00:08 följande:
    Från 1177.se

    "Många barn i treårsåldern tycker att det är roligt att prata om kiss och bajs i alla möjliga sammanhang, och skrattar åt det med sina jämnåriga kompisar."
    Tack herr Hans.
Svar på tråden buttplug