• Anonym (bj)

    Bli avsugen på jobbet?

    Hej,

    På min avdelning på jobbet finns en dam som enligt mig hela tiden gör anspelningar på sex. Jag är en bra bit under 30, hon är åtminstone 25 år äldre än mig och faktiskt riktigt läcker. Jag behöver lite hjälp med om hur sådana damer tänker. Jag är rätt klumpig med kvinntimmer i allmänhet och behöver lite råd.

    Tänk er följande scenarion:

    1) Jag säger en morgon åt henne att vi pga. sjukskrivningar och semestrar nog blir ensamma på vår avdelning idag. Hon får något vilt i blicken, som jag aldrig sett tidigare, och säger "ojdå, vad ska vi hitta på då idag, du och jag?". Senare på dagen suger hon av mig.

    2) Hon ska visa mig något på sin skärm. Texten är så liten att jag måste luta mig över henne för att läsa det. Hennes urringning är justerad så, att bhn syns och brösten nästan tittar ut. Jag blir kåt och får en avsugning av henne.

    3) Hon ringer mig och säger att jag ska komma till hennes rum och diskutera en grej. Då jag kommer dit står hon på alla fyra under skrivbordet, putar med rumpan och "letar efter en penna" som föll på golvet. Ovanför kanten på hennes jeans syns nästan hälften av ett par rosa spetstrosor. Jag får instant bånge och hon suger av mig.

    4) Hon ska vara två dagar ledig och säger innan hon sticker att jag kan ringa henne när som helst om jag har problem med något och att jag inte behöver vara rädd för att ringa henne, och att det går bra även kvällstid. Jag ringer henne en kväll, hon säger att jag ska komma hem till henne, jag åker dit och blir avsugen.

    5) Hon har kort kjol på sig, och sitter mittemot mig och särar på benen så att jag har lite insyn, inte fullständigt, men lite sådär halvt, samtidigt som hon talar om nån jobbrelaterat (som jag fann totalt oviktigt just då). Hon märker att jag får ribba och hon suger av mig.

    Kärringen i fråga är oxå alltid en riktig bitch med de flesta andra, men mig behandlar hon som om jag vore någon slags ängel. Det här är på gränsen till obehagligt.

    Alla scenarion har inträffat, förutom det att avsugningarna uteblivit. Allt är dagens sanning, jag skojar inte! Jag håller fan på att bli tokig av det här. Driver hon med mig eller vill hon på riktigt suga av mig? Vad vill hon egentligen??

    Finns det damer här som beter sig på samma sätt? Hur tänker ni?

  • Svar på tråden Bli avsugen på jobbet?
  • MrFahrenheit

    Hon är en sån där "dam" som vet hur lättpåverkade yngre killar är och utnyttjar det till sin fördel.

    Du avgör om det är till din fördel eller ej...

  • MAN78

    Härlig berättelse! Hon vet om att du får bånge. Försök vara lagom sval, det ökar chansen för avsugningar framgent.

Svar på tråden Bli avsugen på jobbet?