• TroligenCoolEn

    Vad tycker ni om SD

    Om man säger så här att krig är som en båt som sjunker. Och istället för att vänta på dom som simmar att komma i land så vill SD laga båten så dom kan vara trygga. För alla invandrare kostar för Sverige cirka 104 miljarder svenska kronor per år och för dom pengarna kan man stoppa kriget så dom inte ska behöva fly! Sen om dom vill flytta hit iallafall så kan dom väl göra det! Glöm inte att alla människor är lika mycket värda!

    Ursäkta eventuella stavfel är nämligen bara 14 år!

  • Svar på tråden Vad tycker ni om SD
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Esoada skrev 2014-12-28 02:35:11 följande:

    Jag tycker SD är det bästa partiet i riksdagen


    Efter dagens lilla överenskommelse är jag, om än motvilligt, benägen att hålla med.

    Trots detta tycker jag att SD är ett jävla skitparti egentligen. Go figure.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Muslimsktjej

    Hur kan man stoppa ett krig/en konflikt med 104 miljarder kronor? Eller vad menar du?

  • Esoada
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-28 02:39:02 följande:
    Efter dagens lilla överenskommelse är jag, om än motvilligt, benägen att hålla med.

    Trots detta tycker jag att SD är ett jävla skitparti egentligen. Go figure.
    Ja, Vänsterpartiet är ändå det bästa partiet i riksdagen
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Esoada skrev 2014-12-28 02:45:16 följande:
    Ja, Vänsterpartiet är ändå det bästa partiet i riksdagen
    Är du full eller bara en väldigt lynnig kappvändare?
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • TroligenCoolEn

    Jag tycker det är fel att man inte kan acceptera SD som ett vanligt parti som alla andra! Alla ska hata dem hit och dit bara för att dom valde en annan taktik?

  • Vitrysk hockeyhjälte
    TroligenCoolEn skrev 2014-12-28 02:52:35 följande:

    Jag tycker det är fel att man inte kan acceptera SD som ett vanligt parti som alla andra! Alla ska hata dem hit och dit bara för att dom valde en annan taktik?


    Ligger något i det. Att man ogillar SD för deras åsikter är inget konstigt. Men att, som kreti och pleti nu, beskylla SD för den parlamentariska situationen som uppstått, är skitlarvigt. Det är inte mer SD:s fel än det är de rödgrönas eller Alliansens.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • MrFahrenheit

    Men sluta gnälla nu. SD = gnällkärringar.

    Motbevisa mig nu snälla. Går det ens att prata om något med er utan att prata invandring?

    Jag menar... Alla världens problem (och dem är många!) kretsar till en och samma sak alltid. Invandrare är som ett svart hål för er, suger in allt och alla i sin mörka dödsvirvel.

    Så länge SD förblir ett enfråge-parti så kommer ni att ha en anledning att snyfta när ni tror att ingen ser...

  • MrFahrenheit
    TroligenCoolEn skrev 2014-12-28 02:52:35 följande:

    Jag tycker det är fel att man inte kan acceptera SD som ett vanligt parti som alla andra! Alla ska hata dem hit och dit bara för att dom valde en annan taktik?


    Respekt och acceptans är något man förtjänar och inte kräver eller ber om. Den som hotar andra och/eller kräver respekt utan motprestation, det är den som ska bekämpas med alla medel.
    En underförstådd regel
  • Esoada
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-28 02:48:20 följande:
    Är du full eller bara en väldigt lynnig kappvändare?
    Nej, jag har stor analytisk förmåga
Svar på tråden Vad tycker ni om SD