• Anonym (Nyfikenfia)

    hur funkar en dubbelmacka?

    Är nyfiken på rent tekniskt hur det fungerar att ha sex ned två män samtidigt? Hur blir ställningarna? Kvinnan, blir hon mer passiv och männen bestämmer tempo. Tänker så ingen åker ut? Mycket nyfiken på detta men får inte till i tanken hur det riktigt funkar praktiskt.

  • Svar på tråden hur funkar en dubbelmacka?
  • Anonym (tjej)

    När jag har det så sitter jag på ena o den andra tar mig balifrån :) älskar 2 i musen men ibland blir det en.i varje hål....el 3 st o då varje hål fullt men föredrar 2 i musen :)

  • Man64u

    Inte så lät som på porrfilm ;)
    Skön ställning är, tjejen rider kille nr 1 som halvligger i tex soffan. Hon lutar sig over honom så stjärten kommer "upp". KIlle nr 2 tränger in försiktigt, kille nr 1 är still. Hitta en skön rytm, kan också var att killarna är stilla och hon rider båda genom att jucka......så skööönt


    X Dreams Vuxengrupp på FL
  • Acubens

    Kan faktiskt säga att det är ganska komplicerat. Svårare än det ser ut. 
    Det gäller att tjejen svankar rejält och även att hon lutar sig framåt mycket, annars är det väldigt svårt att komma åt att komma in i rumpan på henne. 
    Det blir ju mycket trängre när hon samtidigt har en kuk i fittan. 

    Sen slinker man lätt ut igen, eftersom kukarna trängs om samma utrymme inne i henne. 

  • FoxyAndDelightful
    Anonym (Nyfikenfia) skrev 2014-12-28 09:14:07 följande:

    Är nyfiken på rent tekniskt hur det fungerar att ha sex ned två män samtidigt? Hur blir ställningarna? Kvinnan, blir hon mer passiv och männen bestämmer tempo. Tänker så ingen åker ut? Mycket nyfiken på detta men får inte till i tanken hur det riktigt funkar praktiskt.


    Killarna måste ha en ställning som är bekväm för dem så att de kommer åt. Enklaste är nog om ena killen halvligger mot ett stöd i exempelvis en soffa. Sen sitter/halvligger du ovan på honom och den andra killen står bakom er. Vilket håll du sitter på kan ni skifta om ni vill. Sedan får killarna hitta en rytm tillsammans som funkar för dem, under tiden är du ganska passiv. När ni väl hittat ert tempo så kan du mycket väl göra motjuck om än mer försiktigt.
    Det kan vara lite komplicerat i början, men det är främst på killarnas sida ;)
  • Tom Araya

    En variant är att hon sitter på den ena med kuken i analen, med ryggen mot och tillbaka lutad, den andra står mellan de bådas ben och knullar hennes fitta.

  • Acubens
    Tom Araya skrev 2015-03-19 13:16:59 följande:

    En variant är att hon sitter på den ena med kuken i analen, med ryggen mot och tillbaka lutad, den andra står mellan de bådas ben och knullar hennes fitta.


    Har du testat det? Jag tycker det verkar otroligt komplicerat och dessutom är det väl bara en av killarna som har någon som helst rörelsefrihet i den varianten?
  • Tom Araya
    Acubens skrev 2015-03-19 13:26:11 följande:
    Har du testat det? Jag tycker det verkar otroligt komplicerat och dessutom är det väl bara en av killarna som har någon som helst rörelsefrihet i den varianten?
    Nej, det har jag inte, men tycker den verkar intressant.

    Han underst har lika lite/mycket rörelsefrihet som vanligt, han jag motjucka underifrån. Om de befinner sig på rätt höjd borde han som står/knästår lättare komma åt. Hennes ställning är antagligen jobbigare, men då får han underst hjälpa till att hålla upp.
  • Acubens
    Tom Araya skrev 2015-03-19 13:34:00 följande:
    Nej, det har jag inte, men tycker den verkar intressant.

    Han underst har lika lite/mycket rörelsefrihet som vanligt, han jag motjucka underifrån. Om de befinner sig på rätt höjd borde han som står/knästår lättare komma åt. Hennes ställning är antagligen jobbigare, men då får han underst hjälpa till att hålla upp.
    Du får allt testa och återkomma, jag är skeptisk :)
Svar på tråden hur funkar en dubbelmacka?