• rallykakan

    Little Big Planet 3

    Hejsan!

    För många år sedan spelade jag och mina kompisar Little Big Planet 1 och nu när trean kom ut köpte jag det på juldagen. 

    Jag började spela och tyckte att det var väldigt annorlunda, jag mindes inte att spelet gick ut på att lösa en massa svåra uppdrag, jag minns bara att man var flera stycken och hjälptes åt att klara en rolig bana med mysig musik i bakgrunden. Men jag fortsatte spela och försökte lösa Little Big Planet 3 story och det var väldigt svårt må jag säga men vips så var storyn och spelet redan slut!? 

    Så jag gick in på internet och försökte googla hur de tidigare spelen såg ut och tydligen är det så att man måste ansluta sig online för att spela de banor jag tänker på. Är det någon som har testat det i trean?

    För övrigt var treans story ganska ok men svår och kort. Det har också kommit tre nya hjältar med tre olika superkrafter vilket var roligt! 

    Jag har inte prövat att ansluta mig online för det är min partner som har lösenordet för att logga in och han är på jobbet. Så jag hoppas att trean har alla de banor som ettan hade. Någon som vet?

    Jag har inte spelat mycket spel i mina dagar men Little Big Planet är ju så mysigt och jag kände att jag var tvungen att köpa det efter alla år Oskyldig

Svar på tråden Little Big Planet 3