• Alex92

    Hemlig fbgrupp för oss som vill ner i vikt 2015

    Som rubriken lyder. Hemlig fbgrupp för oss som vill ner i vikt under 2015! De allra flesta som hakat på vill ner omkring 20-30 kg. Fler som vill haka på? :)


    Lägg till mig på fb tillfälligt (Alexandra Kalered) så lägger jag till er i gruppen! :)

  • Svar på tråden Hemlig fbgrupp för oss som vill ner i vikt 2015
  • Anonym (der)

    Du blir inte smalare av att sitta på fb och skapa grupper,ut och rör på fläsket i stället,chop chop

  • Alex92
    Anonym (der) skrev 2014-12-31 03:38:28 följande:

    Du blir inte smalare av att sitta på fb och skapa grupper,ut och rör på fläsket i stället,chop chop


    Här va det någon som var bitter! Förstår att livet är svårt ibland, men försök i stället att lägga dig i fosterställning i duschen och gråt ut en skvätt så ska du se att de hjälper
  • Anonym (Loffi)

    Jag vill gärna hänga på, får se om motivationen hänger med..är riktigt dålig på att behålla den. Vill gå ner ca 30 kg allt som allt. Lägger till dig och skriver ett PM

  • Anonym (Mallo)
    Alex92 skrev 2014-12-30 23:22:11 följande:

    Som rubriken lyder. Hemlig fbgrupp för oss som vill ner i vikt under 2015! De allra flesta som hakat på vill ner omkring 20-30 kg. Fler som vill haka på? :)

    Lägg till mig på fb tillfälligt (Alexandra Kalered) så lägger jag till er i gruppen! :)


    Är gruppen fortfarande aktuell? :)
Svar på tråden Hemlig fbgrupp för oss som vill ner i vikt 2015