• Äldre 3 Jan 17:25
    6313 visningar
    71 svar
    71
    6313

    Lämnad igen, tredje ggr på 13 år, vad ska jag göra!?

    Lämnad för tredje ggr nu på 13 år, det har skett med ca 4 års mellanrum.

    Han har varje ggr sagt att han inte älskar mig, inte är lycklig, vi är inte rätt för varandra mm.
    Han har kommit tillbaka varje gång och hans förklaring har varit att han mått dåligt och inte kunnat se klart på saker och då applicerat sin olycka på vårat förhållande.

    Lovat varje ggr att det inte ska hända igen, nu står jag här en tredje gång och undrar vad som hände!
    Dagarna innan så var allt bra, han har varit deppig pga arbete, men lovat att det inte har med oss att göra, att han älskar mig och sitt liv med mig.

    Sen kom det! Han är inte lycklig, älskar mig som person men inte som fru.
    Han vill att jag träffar någon annan och blir lycklig!

    Sen drog han, har inte hört ett ljud från honom, inget svar på sms eller mail.
    Det sista jag hörde var att han vill skiljas, men att sista ordet inte är sagt...
    Vafan händer???

  • Svar på tråden Lämnad igen, tredje ggr på 13 år, vad ska jag göra!?
  • Winter­Dawn
    Äldre 3 Jan 17:42
    #1

    Vad du kan göra är ju att sluta ta tillbaka honom hela tiden. Just nu vet han att det bara är att dra, du finns ju kvar när han behagar komma tillbaka. Sätt ner foten rejält och gör slut själv, hitta någon annan att bli lycklig med.

  • Äldre 3 Jan 17:46
    #2

    Jag vet att det är det enda rätta, men hur i helsike kommer jag dit? Det gör så fruktansvärt ont och jag fattar inte vad som hände

  • Äldre 3 Jan 17:48
    #3

    Du måste inse att du är värd bättre än detta hattande! Först då kan du gå vidare utan den mannen.

  • Äldre 3 Jan 18:19
    #4

    Han gör så för han vet att du kommer ta tillbaka honom..... han är en SKITSTÖVEL!

    Nu är det upp till dig att bestämma om du ska låta honom behandla dig på detta sätt eller inte.....

  • Äldre 3 Jan 18:25
    #5

    Det som stör mig mest är att jag pratade med honom i telefon för några dagar sen, frågade då om han ens saknade mig, näää sa han, det är slut mellan oss!

    Lät så nedlåtande...

    Kunde inte vara tyst så jag kontrade med att, vad menar du med att sista kapitlet är inte skrivet än?

    Då gapade han, nä det är det inte heller men som du håller på så kommer du se till att det blir så.

    Hur fan kan man göra såhär? Och vad vill han???

  • Äldre 3 Jan 18:35
    #6

    Han gör så för att du tillåter det. Han får gratis sex mellan varven och det räcker för många män. Sätt punkt för det här en gång för alla!

  • Äldre 3 Jan 18:53
    #7

    Hur gör man??? Rent konkret... Just nu har jag gråtit i fem veckor. Hur fan slutar man grubbla?

  • Äldre 3 Jan 19:16
    #8

    Svara inte om han ringer eller smsar gå ut och gör något. Städa laga mat håll dig sysselsat. Ta inte tillbaka honom aldrig någonsin!

  • Äldre 3 Jan 19:47
    #9

    Det första blir lättast, han hör inte av sig ett skit.

    Att laga mat å annat har jag ingen ork till alls... Måste hitta tillbaka till det.

    Bävar för när skildmässohandlingarna kommer.

    Fan att en annan människa kan se till att man mår såhär

  • Äldre 3 Jan 19:58
    #10

    Du kanske hamnat i en depression och behöver lite antidepp för att kunna gå vidare? Allt du kan sysselsätta dig med så du slipper grubbla är ju bra annars! Umgås med vänner och bekanta,gå på bibblan,läsa,gå promender,vad som helst. En kurs,klubb eller nåt. 

Svar på tråden Lämnad igen, tredje ggr på 13 år, vad ska jag göra!?