• Anonym (Stack­ars frun)
    Äldre 3 Jan 18:33
    9394 visningar
    26 svar
    -1
    26
    9394

    Maken vill trots att det gör så ont så jag vill dö...

    Tänk kavel utrustad med rakblad så blir det ungefär vad sex känns som. Jag skulle kunna avstår resten av livet! Vi behöver inte heller p.g.a äl och den minimala chansen att bli gravid för jag har ingen äl längre. Men maken vill hemskt gärna. Han tycker jag är döläcker och sexig,han har behov,han vill inte få utlösning i sängen istället.  Jag gruvar mig i veckor före varje eventuell äl-som vi nu insett inte kommer- för vid äl innan gick det åtminstone nåtsånär, men utan äl är det totalstopp där inne. Han trycker upp mig med våld varje gång och då är han ändå jämförelsevis liten.  Innan MA var jag öppen och sex inga problem ö.h.t. Nu blir jag "igenvuxen" mellan varje samlag,jag fattar inte varför! Och jag fattar inte hur jag ska få maken att fatta. Gammal,grå,rynkig och mullig räckte inte för att hans lust skulle försvinna och ställa upp när det gör så ont känns hemskt... Men för husfriden då... INGEN annan form av sex blir nånsin aktuellt,jag spyr vid blotta tanken! Det enda jag vill är att få tillbaks mitt hål så det inte gör ont,men även när jag blir gravid kommer vaginal förlossning vara uteslutet p.g.a min ålder så inte ens det kan jag hoppas på. Kan man göra nåt annat via läkare?

  • Svar på tråden Maken vill trots att det gör så ont så jag vill dö...
  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 3 Jan 18:35
    #1

    Gå till doktorn? Ingen ägglossning gammal och grå men pratar om förlossning?

  • Anonym (Stack­ars frun) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 18:40
    #2
    Drottningen70 skrev 2015-01-03 18:35:29 följande:
    Gå till doktorn? Ingen ägglossning gammal och grå men pratar om förlossning?
    Hört talas om ÄD? Gått till gynekologer i många år och de hittar inga fel där nere. Går ju utmärkt trycka in VUL-staven då finns hålet där ju,men inte vid samlag. Dessutom är ju staven insmord massor och dras inte in och ut hela tiden som vid sex.  Aningens lutande livmoder som uppkommit på senare år,men det ska väl inte påverka ingången s.a.s? Och svedan,det BRINNER där nere när han kör in den och jag har inga problem f.ö.
  • Längta­nsBlåa­Blomma
    Äldre 3 Jan 18:44
    #3

    Men ni kan ju inte ha sex om det gör ont. Det är såklart inte roligt för din man, men hans lust är inte mer värd än din. Du kan inte ha samlag, då får ni ha oralsex, analsex eller petting. Vad svarar han när du säger nej?


    kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 1/1 2015
  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 3 Jan 18:48
    #4
    -1

    Men då måste ni ju inte ha sex? Så varför har du det?? Fattar du väl att det är helt orimligt. Och glidmedel kan man ju ha vid samlag också. Och när du talar om att han

    "Kör in den" låter det knappast försiktigt och kärleksfullt måste jag säga...

  • Anonym (Stack­ars frun) Trådstartaren
    Äldre 3 Jan 18:50
    #5
    LängtansBlåaBlomma skrev 2015-01-03 18:44:05 följande:
    Men ni kan ju inte ha sex om det gör ont. Det är såklart inte roligt för din man, men hans lust är inte mer värd än din. Du kan inte ha samlag, då får ni ha oralsex, analsex eller petting. Vad svarar han när du säger nej?
    Han vill inte sånt heller och ingen av oss har ju sysslat med sånt nånsin. Jag undrar mest varför i all sin dar det kan gå från totalt smärtfritt sex till att inte ens få in den för det är stopp! Han känner ju själv att det är stopp,vad tar emot liksom?! Att inte få ha sex är otänkbart för honom,han blir så frustrerad att han klättrar på väggarna. Det är bara jag som gruvar mig så i hästväg...   Den som trodde att sexlusten försvann vid 50 eller många års äktenskap  trodde fel. Nu surar han och jag känner mig värdelös... Inte nog med att jag inte kan få barn,nu duger jag inte som hustru på det här området heller...
  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 3 Jan 18:52
    #6
    -1

    En kavel med rakblad upp i fittan... Det är kärlek det...

  • Äldre 3 Jan 19:17
    #7
    -1

    Att inte få knulla är otänkbart för honom.

    Att göra någonting med sin hustru som gör ont på henne är fullt tänkbart.

    Mysig man det där.


    42.
  • Äldre 3 Jan 19:35
    #8
    Ramborg skrev 2015-01-03 19:17:58 följande:

    Att inte få knulla är otänkbart för honom.

    Att göra någonting med sin hustru som gör ont på henne är fullt tänkbart.

    Mysig man det där.


    Hur vet du att mannen vet hur ts känner?
  • Äldre 3 Jan 19:37
    #9

    Är ni 50+ och planerar barn?!?!

  • Anonym (kärle­k och respek­t)
    Äldre 3 Jan 19:37
    #10

    TS! Du "växer" inte igen mellan samlagen. Och varför i hela friden har ni sex när det gör ont för dig?! Jag förstår verkligen INTE hur din man kan vilja ha sex när det gör ont för dig! Vill han verkligen att det ska göra ont för dig? Har han ingen respekt och kärlek för dig? Din man och du ( OM du vill) kan väl för jösse namn ha oralsex istället? Vad spelar det för roll att ni inte haft det förut? Oralsex är väl alldeles utmärkt att variera med och det är ett sätt att ha sex som kan ge er båda orgasm utan penetration. Börja med att ni BÅDA ska få säga nej om ni inte vill. Kärlek och respekt som ska finnas mellan er innebär att ingen av er ska ha sex mot sin vilja. TS, du har förmodligen sköra och torra slemhinnor i underlivet, det är inget konstigt och det är inte "fel" på dig. Många kvinnor lider av detta, på grund av hormoner, stress, klimakteriet, barnafödande eller en kombination av flera olika saker.  Det är extremt viktigt att INTE "trycka in den" med våld, det gör bara att det blir ännu värre, det blir små slitningar i slemhinnan och det blir skörare och torrare. Du måste låta underlivet läka och du och din maken måste ha tålamod med din kropp.

    Fråga på Apoteket eller ring vårdcentralen eller kvinnokliniken för att få råd och tips på receptfria läkemedel/ få något utskrivet. Kanske kan du även få en samtalskontakt?

    Låt underlivet läka. Låt det ta tid. Följ råden du får och om de säger att du inte ska ha penetrerande sex på flera veckor eller månader så måste du/ni följa råden.

    Ha oralsex och/eller smeksex under tiden OM ni båda vill. Se det inte som "åh fy såååå trist nu kan vi inte knulla!" Ni kan faktiskt välja att se det som att ni lär er ännu fler sätt att njuta tillsammans och att ni utforskar ert sexliv.

    När du är helt läkt och ni båda verkligen vill ha penetrerande sex kan ni använda glidmedel en tid för att underlätta och det är viktigt att ni tar det väldigt försiktigt och ha rejält med förspel innan. Ha ett rejält förspel där du får orgasm en eller flera gånger INNAN ni försiktigt försöker er på penetration.  Och om det tar stopp då ska ni sluta HELT och gå över till oralsex och smeksex igen och låta det ta tid innan ni provar igen.

Svar på tråden Maken vill trots att det gör så ont så jag vill dö...