• vargaa

    Valp 2015 - vi som vill/ska/har skaffat valp i år

    Är det fler som planerar att skaffa valp i år? Berätta om er själva och era hundplaner, du kanske redan hunnit få hem din valp?

    Vi har en hund idag, vår andra gick bort i höstas. Vi tittar lite efter en ny om det dyker upp nån som passar. Isf blir det en hane, troligen blandras, gärna vallhundsraser. Vår nuv hund är en bc-blandis, 2 år, hane.

    Jag har hittat en kull som känns intressant och om 3 veckor ska vi åka dit och titta. :)


    Mamma till Elise och Vilgot - www.vargaaa.blogspot.com
  • Svar på tråden Valp 2015 - vi som vill/ska/har skaffat valp i år
  • Ebbagr

    DJag ska ta en hundvalp till sommaren då jag studerar och har mer tid då. Ska troligen ha en papillon, men det kan bli ändringar. Kan hända att det blir en papillon/Chiahua. Jag vill jobba med hundar i framtiden så det är en dröm för mig att få min egna hund. Denna hund kommer kosta mig alla mina pengar men hen kommer vara värd vartenda öre! jag är jätte taggad men ändå rädd, för att misslyckas, vet att jag kommer klara det dock. många är ganska negativa till att jag ska skaffa hund vilket jag inte förstår. Detta är ju det jag brinner för, jag älskar djur speciellt hundar och nu får jag chansen att skaffa en egen. Jag är i alla fall överlycklig och längtar! :D

  • vargaa
    Ebbagr skrev 2015-01-07 21:42:28 följande: