• blacklflower

    Bröllopsklänning Vbridal.com

    Hej!
    Hoppas få lite svar här inne.
    Jag sitter och letar efter bröllopsklänning och har hittat en jag är helt kär i. 
    Har någon annan här inne shoppat från Vbridal.com? Har ni varit nöjda? Har ni fått varorna och har de varit vad ni förväntat er?

    Vill veta om jag vågar beställa därifrån.

  • Svar på tråden Bröllopsklänning Vbridal.com
  • heiaa

    Hej! Hur har det gått? Har du beställt klänning? Jag funderar också men är lite skeptisk.

  • Millymoy

    blackiflower! Hur mycket fick du betala? Hur mycket blev det i tull? Hur länge väntade du?
    Funderar också på vbridal!

  • sofsel
    Beställ inte från vbridal! Jag fick hem min klänning i förra veckan. Den var så fin på bilden, men den jag fick hem var inte alls lik den på bilden. Baktill ser den ut som en hel annan modell och tyget är helt annat än det på bilden, ser väldigt billigt ut.. Ser ut som utklädnadskläder. Jag har också varit i kontakt med dem för att försöka få skicka tillbaka klänningen och få pengar tillbaka, vilket är väldigt svårt. Jag fick även en räkning för tull på 1122 kr idag, vilket jag inte räknat med då det inte stod något om att det kunde tillkomma på kvittot. Alltså extrem dålig kvalité och inte särkilt bra bemötande. 

    Hoppas jag kunde avvärja någon från att genomgå samma misstag som jag gjorde. :)
Svar på tråden Bröllopsklänning Vbridal.com