• Anonym (kille)

    Tjej som ratat killar med små kukar

    Av vilken anledning gjorde du det?

  • Svar på tråden Tjej som ratat killar med små kukar
  • Anonym (lol)

    Av samma anledning som ni killar hatar tjejer som har bröst som hänger ner till knäna

  • Anonym (h)

    Tycker det är obehagligt med oproportionerliga kroppsdelar, små kukar är avtändande och storleken har betydelse för mig

  • Anonym (kille)
    Anonym (lol) skrev 2015-01-09 19:14:40 följande:

    Av samma anledning som ni killar hatar tjejer som har bröst som hänger ner till knäna


    Men de behöver väl inte påverka njutningen negativt så dramatiskt?
  • Anonym (kille)
    Anonym (h) skrev 2015-01-09 19:16:17 följande:

    Tycker det är obehagligt med oproportionerliga kroppsdelar, små kukar är avtändande och storleken har betydelse för mig


    Även om du kan uppleva njutning ändå?
  • Anonym (lol)

    De påverkar extremt mycket. Killen får ju hitta på något annat för å komp upp. Typ massa oralt

  • Anonym (h)
    Anonym (kille) skrev 2015-01-09 19:18:13 följande:

    Även om du kan uppleva njutning ändå?


    Ja, jag vill ha penetrerande sex när jag ligger med killar och bli uppfylld och det går ju inte med en liten kuk (liten för mig är under 10 cm) och jag har nån fobi nästan för händer eller fötter eller kukar eller öron som är alldeles för små. Tycker det ser fel ut på nåt sätt. Missbildat typ. Vill jag ha njutning utan kuk ligger jag mycket hellre med en tjej.
  • Anonym (kille)
    Anonym (lol) skrev 2015-01-09 19:23:50 följande:

    De påverkar extremt mycket. Killen får ju hitta på något annat för å komp upp. Typ massa oralt


    Lite synd att han skall straffas pga av biologin. Att vi alla skapas olika. Men men.
  • Anonym (kille)
    Anonym (h) skrev 2015-01-09 19:23:54 följande:

    Ja, jag vill ha penetrerande sex när jag ligger med killar och bli uppfylld och det går ju inte med en liten kuk (liten för mig är under 10 cm) och jag har nån fobi nästan för händer eller fötter eller kukar eller öron som är alldeles för små. Tycker det ser fel ut på nåt sätt. Missbildat typ. Vill jag ha njutning utan kuk ligger jag mycket hellre med en tjej.


    Men under 10 har väl inga?

    Dessutom så säger centimetrarna nada, det är kuken storlek i förhållande till kroppen som är relevant.
  • Anonym (h)
    Anonym (kille) skrev 2015-01-09 19:33:14 följande:

    Men under 10 har väl inga?

    Dessutom så säger centimetrarna nada, det är kuken storlek i förhållande till kroppen som är relevant.


    Johodu, ett antal killar har jag ratat pga så små pittar, kan ju lika gärna köra upp en tumme... Sen är det ju inte så att alla övwr 10 cm har stora kukar men där går min absoluta gräns. Nån med 14-20 cm är "normalt" om man frågar mig. Hur är centimetrarna inte relevant? 15 cm blir ju inte större bara för att killen är 140 cm lång?
Svar på tråden Tjej som ratat killar med små kukar