• natannatan

    Komma vid avsugning?

    Ja, kanske en patetisk fråga, men jag har hittills aldrig kommit vid oralsex. Ingen kvinna har lyckats få det att gå för mig. Jag är 35 och många har försökt de senaste 15 åren sedan svendomen rök. I övrigt fungerar sexet utmärkt för mig. Känner mig bara lite misslyckad.

  • Svar på tråden Komma vid avsugning?
  • Anonym (evigheten)

    Jag har inte heller kommit nån gång av oralsex. Räknar bort en gång då kvinnan "fuskade" med handen samtidigt.. Kommer sällan vid vaginalt sex också. Brukar göra sista jobbet själv. Annars tar det evigheter och vi hinner tröttna båda två. Bäst går det om hon rider mig. Då kommer jag typ varannan gång vaginalt. Men oralt-aldrig. Fast det är skönt ändå. När jag är dominant knullar jag henne hårt och djupt i munnen samtidigt som jag håller hennes hår och juckar emot. Kommer närmare då, men inte ända fram liksom.

    Så du är inte ensam kompis.

  • Morning Star

    Efter ett tag kan det ju bli en ond cirkel, också. Att man känner att "den HÄR gången måste jag väl kunna komma!?", och så försöker man och försöker - och då blir det ju ännu svårare. Sex och prestationsångest har aldrig varit nån bra kombination.

    Fast vadå "fuskade med handen"? Det kan väl lika gärna ingå i oralsexet att använda händerna samtidigt? Jag har själv svårt att tänka mig att en tjej inte skulle använda händerna när hon suger mig. Och vice versa; slickar jag en tjej så hjälper jag ju så klart till med fingrarna under tiden. Det finns ju inga regler - alla gillar olika, och är det skönast för dig när de även använder handen så är det ju så det ska vara.

  • ibland

    Har också oerhört svårt att komma vid oralsex, men sambon verkar ha hittat sitt knep så det går bättre och bättre. Nu efter 4 år tillsammans går det kanske var tredje gång eller så.

  • Kolibri12
    Morning Star skrev 2015-01-10 23:02:54 följande:

    Efter ett tag kan det ju bli en ond cirkel, också. Att man känner att "den HÄR gången måste jag väl kunna komma!?", och så försöker man och försöker - och då blir det ju ännu svårare. Sex och prestationsångest har aldrig varit nån bra kombination.

    Fast vadå "fuskade med handen"? Det kan väl lika gärna ingå i oralsexet att använda händerna samtidigt? Jag har själv svårt att tänka mig att en tjej inte skulle använda händerna när hon suger mig. Och vice versa; slickar jag en tjej så hjälper jag ju så klart till med fingrarna under tiden. Det finns ju inga regler - alla gillar olika, och är det skönast för dig när de även använder handen så är det ju så det ska vara.


    Jag har noterat det tidigare i olika trådar, att det på något sätt inte räknas som en avsugning om man förutom mun, läppar och tunga också använder händerna. Är det verkligen så vanligt att tjejer inte använder händerna alls, frågar jag mig. Men sak samma, jag kan bara konstatera att om lite handaction är fusk så har jag aldrig sugit av någon
  • Morning Star
    Kolibri12 skrev 2015-01-10 23:10:49 följande:
    Jag har noterat det tidigare i olika trådar, att det på något sätt inte räknas som en avsugning om man förutom mun, läppar och tunga också använder händerna. Är det verkligen så vanligt att tjejer inte använder händerna alls, frågar jag mig. Men sak samma, jag kan bara konstatera att om lite handaction är fusk så har jag aldrig sugit av någon smile2.gif
    Fast det viktigaste är ju att det är skönt. Det är ju ingen tävling med strikta regler...
  • Kolibri12
    Morning Star skrev 2015-01-10 23:18:26 följande:
    Fast det viktigaste är ju att det är skönt. Det är ju ingen tävling med strikta regler...
    Helt riktigt och det var inte heller det jag menade. Det var bara en reflektion från min sida.
  • Anonym (mj)

    Träffade en man som efter vi haft sex och han fått utlösning berättade att han var förvånad, han brukade inte kunna komma. Sedan kom han på en trolig anledning. Vi hade inte druckit en droppe alkohol.

    Ts, säger du till dina partners hur du vill ha det? Snabbt och hårt och intensivt till exempel.

  • edwin47

    Det är skuldkänslan Natan, skuldkänslan... Guilt slackens. :) Known fact.

  • Anonym (evigheten)
    Morning Star skrev 2015-01-10 23:18:26 följande:
    Fast det viktigaste är ju att det är skönt. Det är ju ingen tävling med strikta regler...
    Det  var jag som använde begreppet "fusk" när hon använde händerna.
    Det är klart att kvinnorna brukar använda händerna vid avsugningar. Det är ju jätteskönt och sexigt. Men den kvinnan jag syftade på runkade mer än sög om ni förstår. Skönt var det under alla förhållanden. Hon är den jag haft bäst sex med av alla. I övrigt är hon inte min typ. Men det tar ju lite längre tid att upptäcka än att se hur kompatibel sexpartner hon är.
  • Anonym (...)
    Kolibri12 skrev 2015-01-10 23:10:49 följande:

    Jag har noterat det tidigare i olika trådar, att det på något sätt inte räknas som en avsugning om man förutom mun, läppar och tunga också använder händerna. Är det verkligen så vanligt att tjejer inte använder händerna alls, frågar jag mig. Men sak samma, jag kan bara konstatera att om lite handaction är fusk så har jag aldrig sugit av någon


    Min sambo kan ibland , inte alltid, ta en evighet på sig att komma. Han går på antidepressiv medicin vilket gör det svårare. Så ibland tar det 40 min - 1 timme för han att komma, vem fan klarar av att suga av någon så länge utan att fuska med händerna emellan!? Käken hade ramlat av.
Svar på tråden Komma vid avsugning?