• Anonym lesbisk

Ont vid sex, strap-on

Jag och min flickvän har köpt en strap-on nyligen, men när jag trycker den för långt in i henne, så får hon väldigt ont. Hon säger att hon får ont långt in, alltså inte vid öppningen utan vid livmoderhalsen ungefär. Hon har inte hunnit gå till gyn än, men är det någon som vet vad det kan vara eller om hon behöver gå till gyn eller inte?

• Svar på tråden Ont vid sex, strap-on
  • Anonym (Fet gubbe)

Tjejer brukar få ont om man trycker in hela för tidigt. Det ska alltid göras varsamt till en början. Sen är det hård körning som gäller.

• Anonym (MC)
    Anonym lesbisk skrev 2015-01-12 18:56:47 följande:

Jag och min flickvän har köpt en strap-on nyligen, men när jag trycker den för långt in i henne, så får hon väldigt ont. Hon säger att hon får ont långt in, alltså inte vid öppningen utan vid livmoderhalsen ungefär. Hon har inte hunnit gå till gyn än, men är det någon som vet vad det kan vara eller om hon behöver gå till gyn eller inte?

Du kommer för djupt in och därför får hon ont. Tro mig, obeaktat om du är varsam eller hon uppvärmd så kommer hon klaga och få ont om du kommer in för djupt. Hur djupt man kan/får komma i en kvinna brukar man känna i en liv-apparat och därför svårt att avgöra med en strap-on.
  • Nyfikna72

Trollvarning så det förslår...........ett lesbiskt par som saknar kommunikation helt eller?

• Anonym lesbisk

Så du tror ärligt talat inte att vi pratar med varandra om det? Anledningen till att jag skriver det här är för att få råd och tips till vad som kan vara fel om det nu är något fel, eftersom hon aldrig legat med en kille, vilket gör det svårt att avgöra om det är någonting fel på henne eller om det är jag som går för djupt in? Du tycker inte att jag ska få hjälp i en sådan situation eller vad? Du säger att det är en trolltråd, tänk för att vi faktiskt behöver några råd och tips i ämnet, är det för mycket att begära tycker du?

• Nyfikna72

Ja men snälla du, säger motparten att denne får ont så kommunicerar man väl när man har sex och slutar dunka på så hårt...........det säger väl sig nästan själv att det blir än värre med en leksak som kanske är hårdare än en snopp ? Det har väl inget att göra med att ni aldrig haft sex med en kille för inte ens lesbiska tror väl att den är obegränsat djup och att det inte finns nå hinder alls utan dunka på bara........

Nä du får nog ursäkta men du låter mer som en person som aldrig haft sex överhuvudtaget.

• Anonym (MC)
    Nyfikna72 skrev 2015-01-15 08:09:36 följande:

Ja men snälla du, säger motparten att denne får ont så kommunicerar man väl när man har sex och slutar dunka på så hårt...........det säger väl sig nästan själv att det blir än värre med en leksak som kanske är hårdare än en snopp ? Det har väl inget att göra med att ni aldrig haft sex med en kille för inte ens lesbiska tror väl att den är obegränsat djup och att det inte finns nå hinder alls utan dunka på bara........

Nä du får nog ursäkta men du låter mer som en person som aldrig haft sex överhuvudtaget.

Det är viktigt att kunna uttrycka sina åsikter obeaktat om det är rätt eller fel. Det viktiga är att göra det mer på rätt sätt och lite mer nyanserat än vad du gör. TS må ha dålig kommunikation med sin partner men hon kanske är inte införstådd med det och inte särskilt behjälpt genom sarkastiska inlägg.
  • Anonym lesbisk

Vi har inte dålig kommunikation, vi pratar mycket om det, men det jag undrar är om det är för att jag går för långt in i henne, eller om det bara är så att hon har ont där av andra anledningar. Vi kan ju omöjligen veta varför det gör ont eftersom vi aldrig gjort det innan. Skrev den här tråden för att få lite klarhet i varför och vad man ska göra för att det inte ska hända, men här blir man bara påhoppad istället. Tack så mycket för hjälpen.

• Nyfikna72

Jag är inte sarkastisk på något vis men ts skriver själv att "när jag trycker den för långt in så får hon ont"......då vet man väl vad det beror på då?

Då borde man rimligen kunna göra nåt åt det då........

Svar på tråden Ont vid sex, strap-on