• Anonym (Man)
    Äldre 15 Jan 14:10
    37650 visningar
    587 svar
    587
    37650

    Kvinna som legat med riktigt många.

    Är du rädd för att bli utan partner sedan när du "lugnat ned dig", med tanke på att ganska få män (vad jag hört) skulle attraheras av en lösaktig kvinna.

    Eller vill du inte ha partner, alternativt mörkar hur många du legat med inför framtida partner?

  • Svar på tråden Kvinna som legat med riktigt många.
  • Anonym (Anna)
    Äldre 15 Jan 14:39
    #1

    Jag har legat med cirka 45 män, tänker mig att det inte kommer vara ett problem för min framtida partner. Och är det det så är det inte rätt kille för mig.

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 15 Jan 14:42
    #2
    Anonym (Anna) skrev 2015-01-15 14:39:20 följande:

    Jag har legat med cirka 45 män, tänker mig att det inte kommer vara ett problem för min framtida partner. Och är det det så är det inte rätt kille för mig.


    Hur övertygad är du att hitta någon som fullkomligt skiter i hur många du legat med då?
  • man 44
    Äldre 15 Jan 14:43
    #3

    Varför är en kvinna lösaktig för att hon har haft sex med många? Själv ser jag det som en kvalitetsstämpel! En som inte har haft sex med någon och är i sexuellt aktiv ålder är för mig hämmad... Känns som en konservativ syn av en som inte har haft mycket sex själv eller har blivit sårad.

  • Anonym (karin­Anna)
    Äldre 15 Jan 14:44
    #4

    Haft över 40 stycken män och ett par kvinnor.

    Jag är snart fyrtio år och gift sedan länge. Min man vet om alla och bekommer honom inte ett dugg.

  • Nyfike­n gul
    Äldre 15 Jan 14:51
    #5
    Anonym (Man) skrev 2015-01-15 14:42:27 följande:

    Hur övertygad är du att hitta någon som fullkomligt skiter i hur många du legat med då?


    På samma sätt som att jag accepterar att en man haft många kvinnor innan mig .

    Jag är gift sedan 10 år och min man är mycket äldre än mig. Tre barn med tre olika kvinnor. Massa olika förhållanden och kvinnor. Inget jag bryr mig om.

    Jag är 37 år och haft ungefär 35-40 killar. Varav två sambos och gift en gång tidigare. Min man vet om min historia. Han bryr sig inte.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (ful som stryk)
    Äldre 15 Jan 14:55
    #6

    Det handlar mycket om mannens ego "jag ska vara den som haft flest".  Jag personligen skulle ha ganska svårt med en kvinna som legat men väldigt många.

  • Anonym (Anna)
    Äldre 15 Jan 14:58
    #7
    Anonym (Man) skrev 2015-01-15 14:42:27 följande:
    Hur övertygad är du att hitta någon som fullkomligt skiter i hur många du legat med då?
    Jag har en sådan man just nu, han bryr sig inte. Och skulle det ta slut så tror jag att mina chanser är goda att hitta någon annan som vill ha mig med för den jag är - med mitt förflutna och allt.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 15 Jan 15:04
    #8
    man 44 skrev 2015-01-15 14:43:03 följande:

    Varför är en kvinna lösaktig för att hon har haft sex med många? Själv ser jag det som en kvalitetsstämpel! En som inte har haft sex med någon och är i sexuellt aktiv ålder är för mig hämmad... Känns som en konservativ syn av en som inte har haft mycket sex själv eller har blivit sårad.


    Jag är inte konservativ och jag använder ordet lösaktig om män med.

    Och sedan är det väl inte bara att "ha" sex, bara för att man är i en sexuellt aktiv ålder, man skall ju hitta någon man klaffar med och kan ha riktigt bra sex med. Helst.
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 15 Jan 15:06
    #9
    Nyfiken gul skrev 2015-01-15 14:51:53 följande:

    På samma sätt som att jag accepterar att en man haft många kvinnor innan mig .

    Jag är gift sedan 10 år och min man är mycket äldre än mig. Tre barn med tre olika kvinnor. Massa olika förhållanden och kvinnor. Inget jag bryr mig om.

    Jag är 37 år och haft ungefär 35-40 killar. Varav två sambos och gift en gång tidigare. Min man vet om min historia. Han bryr sig inte.


    Okej, det är ju bra att det finns sådana män. Men skall man döma av t ex Familjeliv så är det extremt oattraktivt med kvinnor som "legat runt".
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 15 Jan 15:07
    #10
    Anonym (Anna) skrev 2015-01-15 14:58:09 följande:

    Jag har en sådan man just nu, han bryr sig inte. Och skulle det ta slut så tror jag att mina chanser är goda att hitta någon annan som vill ha mig med för den jag är - med mitt förflutna och allt.


    Och du har samma synsätt gentemot män i samma sits som dig själv?
Svar på tråden Kvinna som legat med riktigt många.