• Anonym (3)

    BIM slutet av januari..följas åt?

    Hade äl 13/1, alltså i tisdags. Äl + 3 och väntan till man kan testa är så himla lång o olidlig känns det som Någon som har BIM ungefär samtidigt och vill följas åt?

  • Svar på tråden BIM slutet av januari..följas åt?
  • Anonym (Tråkigt!)
    Anonym (3) skrev 2015-01-16 18:46:12 följande:

    Hade äl 13/1, alltså i tisdags. Äl + 3 och väntan till man kan testa är så himla lång o olidlig känns det som smile5.gif Någon som har BIM ungefär samtidigt och vill följas åt?


    Fy vad jobbigt att hålla på att hålla koll på ägglossning och mens och ha sex på beställning..... Jag är gravid med tredje barnet och inget har jag hållit på att med allt det tjaffset! Man blir gravid när det är meningen att man ska det... Tror att om man håller på att testa och mäta så minska chansen till att bli gravid! MEN lycka till!
  • Anonym (Anonym)

    Vilket tråkigt svar när någon har det som stort projekt och längtar!
    Var ju snällt av dig att lägga till ett lycka till..

  • SJLN
    Anonym (Tråkigt!) skrev 2015-01-16 19:26:27 följande:

    Fy vad jobbigt att hålla på att hålla koll på ägglossning och mens och ha sex på beställning..... Jag är gravid med tredje barnet och inget har jag hållit på att med allt det tjaffset! Man blir gravid när det är meningen att man ska det... Tror att om man håller på att testa och mäta så minska chansen till att bli gravid! MEN lycka till!


    Jag vet när jag har ägglossning och när jag förväntas få mens utan att hålla på och testa. Jag har även sex runt ägglossning utan att det är på beställning. Man kan ju faktiskt vara kåt även vid ägglossning.

    Till ts - jag har bim på måndag. Håll tummarna för mig ;)
  • carrolinea
    SJLN skrev 2015-01-16 19:40:15 följande:
    Jag vet när jag har ägglossning och när jag förväntas få mens utan att hålla på och testa. Jag har även sex runt ägglossning utan att det är på beställning. Man kan ju faktiskt vara kåt även vid ägglossning.

    Till ts - jag har bim på måndag. Håll tummarna för mig ;)
    Jag har med bim på måndag.

    Tänkte att jag inte ska tänka på detta alls, men det går tydligen inte. Håller med ts jag har med tokkoll på äl och bim osv då man kan inte ignorera det.

    Lycka till :)
  • Anonym (3)
    Anonym (Tråkigt!) skrev 2015-01-16 19:26:27 följande:

    Fy vad jobbigt att hålla på att hålla koll på ägglossning och mens och ha sex på beställning..... Jag är gravid med tredje barnet och inget har jag hållit på att med allt det tjaffset! Man blir gravid när det är meningen att man ska det... Tror att om man håller på att testa och mäta så minska chansen till att bli gravid! MEN lycka till!


    Vi har inte sex på beställning. Vi har sex några gånger i veckan oavsett tid i månaden. Vi har två barn, två riktiga hoppsan-ojsan-hur gick detta till-älskade olyckor. Detta är första gången vi planerar en graviditet och jag tycker det är otroligt spännande att vara medveten om allt som eventuellt händer i kroppen från första början denna gången. En ny upplevelse som hade varit rolig att dela med andra i samma situation!
  • Anonym (3)
    carrolinea skrev 2015-01-16 21:17:31 följande:

    Jag har med bim på måndag.

    Tänkte att jag inte ska tänka på detta alls, men det går tydligen inte. Håller med ts jag har med tokkoll på äl och bim osv då man kan inte ignorera det.

    Lycka till :)


    Spännande, då är du lite före mig. Har du några symtom? Ska du testa efter bim?
  • Anonym (3)
    Pirr skrev 2015-01-16 21:32:49 följande:

    Jag är med, 25/1..


    När tänkte du testa? Några symtom?
  • carrolinea
    Anonym (3) skrev 2015-01-18 00:32:41 följande:
    Spännande, då är du lite före mig. Har du några symtom? Ska du testa efter bim? smile1.gif
    Nej ingenting faktiskt. Och så var det i somras innan mf. Jo kommer testa efter bim om jag inte har fått min mens, men jag tror att den kommer som vanligt.

    Känner du ngt? :)
  • Pirr

    Så roligt med två små redan :)
    Har såklart redan testat.. haha båda negativa så nu väntar jag till 25!
    Har du testat!? Några symptom?

Svar på tråden BIM slutet av januari..följas åt?