• Äldre 16 Jan 22:54
    4561 visningar
    50 svar
    +1
    50
    4561

    BF september/oktober 2015

    Hej alla glada :)

    Har precis fått veta att jag ska få bli mamma igen för tredje gången :)

    En magisk känsla må ja säga..

    Hoppas fler vill följa denna tråd och dela med sig av sina bekymmer eller känslor eller ja vad man nu vill dela med sig av ;)

    Ja dom flesta av oss som har eller kommer ha bf i september/oktober vet ju knappt om de ännu men ska bli kul å se hur många vi blir.

    hoppas på en trevlig tråd :)

  • Svar på tråden BF september/oktober 2015
  • Äldre 18 Jan 15:25
    #1
    +1

    Hej!.

    Hoppar in här, gick mitt pluss för tre dagar sen och väntar mitt första barn i okt någongång.

    26 år och bor med min sambo. Min syster ska få i augusti någon gång :)

  • Äldre 19 Jan 21:24
    #2
    +1

    Hej!

    Hoppar gärna på det här tåget! Har två dagar kvar till bim men har ändå fått vad som troligast är ett positivt test, det är inte superstarkt men det syns utan att man behöver vinkla det på något sätt.

    Har en dotter också som blir 1 år nu i februari så känns ju sjukt pirrigt och spännande :)

  • Lissin­g
    Äldre 20 Jan 20:24
    #3

    Hejhej! Väntar också tredje barnet. BF 12/9 så är i v 6+2 idag


    081118, 100703, BF 150912
  • Äldre 21 Jan 06:00
    #4

    Vad kul ni hittat hit!

    Jag räknade fel och är bf den 25 sept :) ringde barnmorskan igår och hälsomötet är inplanerad! Himla kul.

    Vad gör dem ner än o prata om kost och motion?

  • Äldre 21 Jan 19:47
    #5

    Någon som fått några spännande symptom ännu?

    Här känns det typ noll och ingenting, något litet symptom hade jag ju gärna drabbats av haha! Blir ju ändå lite mer verkligt då :)

  • Lissin­g
    Äldre 22 Jan 00:01
    #6
    whatwhat skrev 2015-01-21 19:47:21 följande:

    Någon som fått några spännande symptom ännu?

    Här känns det typ noll och ingenting, något litet symptom hade jag ju gärna drabbats av haha! Blir ju ändå lite mer verkligt då :)


    Massor... Allt som finns typ ^^
    081118, 100703, BF 150912
  • Äldre 22 Jan 04:47
    #7

    Jag fick i söndags reda på att jag är gravid i vecka 7 och är fullkomligt livrädd! Jag är inte tillsammans med pappan men har pratat med honom och han är superglad. Självklart är jag också överlycklig men jag är så rädd för att han ska bli ointresserad och uttråkad av graviditeten och kanske ge upp :/

    Sen blir jag sååååå oroad över smösaker, typ hur ont kommer förlossningen göra? Tänk om det är tvillingar :o och jag är rädd att det ska vara något fel på barnet :s

    Ska tilläggas att det är första barnet och jag har supermycket stöd från familj och vänner.

  • Äldre 24 Jan 16:31
    #8
    +1

    Gick in i vecka 7 idag (6+0) :)

  • Äldre 25 Jan 00:08
    #9

    Tyvärr fick jag misstänkt missfall i onsdags :( Tingde till bm och de skrek i princip rakt i örat på mig att jag fått mf. Jag vart störtledsen men har så svårt att tänka mig att det är sant. Ringde upp i fredags och bad om en tid för vul så jag får det bekräftat. Men som jag fick tjata innan jag fick en tid på tisdag..

    Känns ofattbart :'(

  • Äldre 25 Jan 06:03
    #10
    +1

    Jag plussade för 10 dagar sen. Är nu i vecka 6. Bf 25 september.

    Vi har tre killar innan som är 15, 5 och 2 år. Även om detta är min fjärde graviditet så känns allt så spännande och nytt. Vi är otroligt glada över detta lilla frö som definitivt är vår sista.

Svar på tråden BF september/oktober 2015