• Anonym (Fy faen)

    Vad har era ex/nuvarande gjort för svinigt mot er?

    Ja?

    Fick reda på igår att min sambo försökt sätta på min bästa kompis i fredags. Kul värre!

  • Svar på tråden Vad har era ex/nuvarande gjort för svinigt mot er?
  • Långbenopluto

    Tja, om du behåller honom får du skylla dig själv....

    Om du dumpar honom så vet han och alla andra att dig gör man inte så mot.

  • Anonym (Jadu...)

    Ett ex misshandlade mig fysiskt.
    Ett annat ex misshandlade mig psykiskt o fysiskt.
    Ännu ett ex gjorde intrång i min dator, tog privata saker o skickade till fel person samt smsade en kille jag dejtade o skrämde honom. Samma ex utsatte vårt barn för sexuella övergrepp men det var ju inte riktat mot mig personligen.

    Jag tror jag nöjer mig med att skriva det där.

  • Batmamba
    Tines skrev 2015-01-18 13:18:02 följande:

    Tja, om du behåller honom får du skylla dig själv....

    Om du dumpar honom så vet han och alla andra att dig gör man inte så mot.


    Märkligt resonemang. Det kan väl inte på något vis vara ts fel att hens sambo försöker sätta på andra? Skulle hen ha dumpat sambon i förebyggande syfte menar du?

    TS, vilken skithög till sambo! Blä! Kram till dig!
  • Anonym (Mini)

    TS: Dumpa kräket! 

    Vad har då mina ex gjort: 

    Ex 1: Varit otrogen

    Hotat slå in skallen på mig. (Anledning: vi grälade på en sommarfest efter otroheten när han lät en annan tjej limma på honom. När jag gestikulerade samtidigt som jag höll en liten bukett med några ängsblommor och grässtrån i handen, råkade blommorna nudda honom. Det kallade han för misshandel medelst ängsblommor och sade att han skulle slå in skallen på mig om det hände igen. Observera också att han var dubbelt så stor som jag.)

    Äh, det räcker så. Jag önskar att jag hade dumpat honom långt, långt tidigare. 

  • Fantasilös

    Mitt ex var otrogen mot mig i 3 år med sitt ex, han slog sönder min dator, telefon, slog mig, vägrade ta hand om vår son vissa tillfällen, skrev massa skit till en kille jag dejtade efter att jag hade flyttat därifrån.
    Under tiden vi va tsm ljög han om allt mellan himmel och jord, vart han var, vad han gjorde mm även saker som hade noll betydelse. Han sket i mig under graviditeten och under en abort jag gjorde, var allmänt otrevlig och misshandlade mig paykiskt. Han håller på än idag.

  • Batmamba

    Och min sambo gör inget svinigt alls. Har aldrig gjort. Jag skriver inte det för att framstå som bättre eller mer lyckad. Jag vill bara påminna om att det finns fantastiska män. Den lilla minoritet som är skitstövlar förtjänar inte ynnesten att få vara med oss!!

  • Anonym (Dumpa)

    Ett ex misshandlade mig såpass mycket så att jag blev helt nedtryckt, han anklagade mig för att vara otrogen. Träffade jag en kompis på en aw så anklagade han mig för att vara alkoholist så isolerade mig, han anklagade mig för att vara psykiskt sjuk. Sedan visade det sig att det var HAN som var allt det han anklagade mig för, men det kunde han inte se själv såklart.

    TS: dumpa skiten, elaka män bör förbli ensamma.

  • Anonym (inget)
    Batmamba skrev 2015-01-18 14:06:55 följande:

    Och min sambo gör inget svinigt alls. Har aldrig gjort. Jag skriver inte det för att framstå som bättre eller mer lyckad. Jag vill bara påminna om att det finns fantastiska män. Den lilla minoritet som är skitstövlar förtjänar inte ynnesten att få vara med oss!!



    Min partner har aldrig gjort något svinigt mot mig heller, och jag har aldrig gjort något svinigt mot honom. Har ingen tidigare partner heller så jag har aldrig behövt uppleva det där. Jag valde med stor omsorg.

    Det finns män som är skitstövlar, och det finns kvinnor som är skitstövlar. De flesta av oss tror jag i alla fall är rätt så reko.
  • Anonym (Fy faen)
    Tines skrev 2015-01-18 13:18:02 följande:

    Tja, om du behåller honom får du skylla dig själv....

    Om du dumpar honom så vet han och alla andra att dig gör man inte så mot.


    Redan sagt att han ska ta och se till att flytta så fort han bara kan. "Va, sparkar du ut mig?" som att det var världens surprise. 
  • Anonym (kvinnor kan.)

    Ett ex som var otrogen med en lösaktig kille, jag fick reda på det genom att få olika könssjukdomar som hon hade fått av den där killen, bland annat har jag kvar retroviruset herpes typ II.
    Jag får gratulera nästa kvinna jag sätter på/kommer ha förhållande med, till det nya viruset haha.

Svar på tråden Vad har era ex/nuvarande gjort för svinigt mot er?