• Anonym (Tokigt)

    Haha bjuder på denna...

    Haha ja alltid roar det någon..

    Det är så att jag och sambon är nyinflyttade i vårt drömhus, här kommer vi bli kvar i många år framöver!

    I förmiddags när jag var ensam hemma plingade det på dörren, jag rusar dit och öppnar. Det var två grannpar som bor längre ner på gatan. De ville hälsa oss välkomna till området och vi stod och pratade en bra stund, väldigt trevligt!

    Efter jag hade sagt hej då och stängt dörren får jag syn på mig själv i hallspegeln...NEEJ!!!

    Det var så att när de plingade på hade jag nyss applicerat rikligt med kladdig concealer runt båda ögonen och sen slagit mig ner i soffan med en kopp te i väntan på att concalern skulle torka ordentligt. (Brukar låta den torka innan jag täcker med puder)

    Jag skulle vilja höra vad grannarna sa till varandra efter vårt samtal. Som min lillebror skulle ha uttryckt det: fett pinsamt!! Haha

  • Svar på tråden Haha bjuder på denna...
  • Anonym (Granne2)

    Tur att du var påklädd då innan du slet upp dörren.

  • Anonym (Bortgjord)

    Hej. Ska jag dra en me då? Jag skulle till banken och avsluta ett konto. Och om det fanns pengar kvar på kontot så skulle jag överföra det på mitt konto. Så jag går in på banken och säger högt och glatt : jaa hejsan! Jag skulle vilja göra en avföring. Varpå banktjejen tittar förvånat på mig och blir sen alldeles röd i ansiktet. Jag fattade ingenting. Typ va e de med henne!! Då insåg jag vad jag hade sagt. Avföring. Alltså i mitt huvud hette det ju så, jag skulle ju avsluta o överföra. Klart det borde heta så. När jag fattade vad jag hade sagt va det min tur att bli röd i ansiktet o vi började stamma mot varandra alldeles röda båda två. Jag lyckades förklara till slut o stack sen ut snabbt med svansen mellan benen.......

  • GladaGreta

    Jag pratade med en ytligt bekant om att skaffa hund - en pudel. Så tillägger jag "men jag ska inte klippa den så där fult, - vad heter det, typ lejontrimning!?", varpå hon svarar: "jag har en pudel - som ser ut så."

    Oooooops!

  • Anonym (Bortgjord)

    Vilken rolig tråd. Mer såna historier =)

  • GladaGreta

    Har en till.

    Var i en skobutik och kollade sommarskor (det var "köp tre betala för två). Tjejen i affären visar mig en massa olika. Jag hade valt ett par stängda ballerinaskor samt ett par lite mer "öppna" (med typ "lufthål" i). Sedan letade vi efter ett tredje par som kunde passa. Jag säger att ett par som är ännu mer öppna och luftiga vore bra. Då visar hon mig ett par riktiga sandaler - alltså ni vet såna med kardborre överallt- till och med runt ankeln. Jag utbrister "nej, usch! Haha, såna där är ju så RUGGIGT fula!!!" Sneglar sedan på hennes fötter och inser att hon står med ett par EXAKT likadana.

    Det dummaste av allt var att jag redan hade sett hennes fula skor-på henne- redan när jag kom in i butiken. Men jag glömde väl bort det där mitt bland allt det trevliga skoletandet och kallpratet.

    Värst av allt var att hon var ju så JÄKLA trevlig och hjälpsam. Det kändes ju helt klart värre då.

  • Anonym (Bortgjord)

    Hahaha =)

    Jag har oxå en till. Jag hade en hund som hette "Hästen" innan. Schäfer. Vi skulle på kalas en gång och naturligtvis sticker vi ut på vischan så hon kan springa lös eftersom hon skulle vara ensam hemma sen. Hon sprang iväg neråt skogen så jag hade inte riktigt koll på var hon var.. Då kommer en tjej och rider på en häst, helt nära oss och jag vänder mig åt min killes håll o skriker- Det kommer en häst!! O rusar in i skogen o ropar högt Hästen!! Hästen!!! Jag ville ju inte att hon skulle skrämma hästen! I högklackat o kort kjol till råga på allt bland snåren. Min kille sa sen att hon glodde långt efter mig o såg ut att tycka att jag var sinnessjuk...

  • BigMami

    Vet inte om någon här kommer ihåg att det fanns en dricka förut som hette Virgin?

    I alla fall..Jag var 14-15 och var med mamma till korvmojjen och beställde mat. Det ingick dricka i menyn och mamma skulle absolut ha en "Vagina light".. Jag höll på att sjunka genom jorden...

  • GladaGreta
    Anonym (Bortgjord) skrev 2015-02-06 20:15:03 följande:

    Hahaha =)

    Jag har oxå en till. Jag hade en hund som hette "Hästen" innan. Schäfer. Vi skulle på kalas en gång och naturligtvis sticker vi ut på vischan så hon kan springa lös eftersom hon skulle vara ensam hemma sen. Hon sprang iväg neråt skogen så jag hade inte riktigt koll på var hon var.. Då kommer en tjej och rider på en häst, helt nära oss och jag vänder mig åt min killes håll o skriker- Det kommer en häst!! O rusar in i skogen o ropar högt Hästen!! Hästen!!! Jag ville ju inte att hon skulle skrämma hästen! I högklackat o kort kjol till råga på allt bland snåren. Min kille sa sen att hon glodde långt efter mig o såg ut att tycka att jag var sinnessjuk...


    HAHA, jag döööööör! Fan va fel det blev.

    Och varför i hela friden namnger man en hund till "hästen"!?

    Jag hade iof en dansmus när jag var typ 11 bast(?). Tuff som jag var (höhö) kallade jag den Hållkäften. Jag älskade att se folks reaktioner när de frågade "vad heter den?" och jag svarade "Hållkäften!" Haha, så jävla töntigt!
  • GladaGreta
    BigMami skrev 2015-02-06 20:22:22 följande:

    Vet inte om någon här kommer ihåg att det fanns en dricka förut som hette Virgin?

    I alla fall..Jag var 14-15 och var med mamma till korvmojjen och beställde mat. Det ingick dricka i menyn och mamma skulle absolut ha en "Vagina light".. Jag höll på att sjunka genom jorden...


    Haha!

    Jag var inne på stenugnsbageriet Fabrique och skulle köpa bröd. På skylten stod det "Levain" fast de hade skrivit lite slarvigt så det såg ut som ett "mellanslag"; "Leva in". Så jag beställer ett "LEVA IN"-bröd. Jag tänkte att det hette så, nu i alla hälsa- och måbra-tider. ;P
Svar på tråden Haha bjuder på denna...