• Äldre 18 Jan 23:18
    66839 visningar
    1221 svar
    1221
    66839

    Vi som tar nya tag i februari

    Tänkte vi kunde samlas här vi som fått negativt de senaste veckorna...

    Nu går man ju bara och väntar på att mensen ska ta slut eller nästa ÄL.. Och förmodligen är alla lika besvikna över att det inte tog sig denna månaden.....

    Finns säker fler än jag som helst vill bli gravida idag!

  • Svar på tråden Vi som tar nya tag i februari
  • Äldre 19 Jan 18:24
    #1

    Jag hänger med! Dock är det först nu vi börjar.. Ska ha äl runt 29-30.. Men hänger gärna med om jag får! Hur länge har ni försökt och hur gammal är du? Vi är 31 år och inga barn sen tidigare..

  • Äldre 19 Jan 18:29
    #2

    Jaghar testat mig 2 gånger idag på BIM-4 och det är inte ens ett svagt streck. Jag tror inte det tagit sig denna månade så jag har börjat tagga inför nästa istället. Har beräknad ÄL den 7de Feb som är mitt i min lediga helg så det är väl bara att ta nya tag :)

  • Äldre 19 Jan 18:33
    #3

    hoppar också in här!

    mensen är 3 dagar sen och testade neg på bim, bim+2 och idag på bim+3... hade små små blödningar i början av förra veckan, började på bim-5 men sen har inget mer hänt... tror inte jag är gravid så jag hoppar in!

    både jag och min sambo är 22 år, blir 13e försöket till första barnet :D

  • Äldre 20 Jan 09:27
    #4

    Tråden kommer nog fyllas på..

    Jag har ÄL runt den 3:e så man går och väntar.... Känns ibland som att tiden står still..och ännu segare år ju väntan mellan ÄL och bim.., blir andra försöket..(första försöket var bara halvdant..kan hända att vi missade ÄL) så denna gången ska vi jobba mer fokuserat;)

  • Äldre 20 Jan 10:36
    #5

    Jag hänger väl på här. Fick neg ihelgen men fortfarande ingen mens, Så när jag har ÄL och BIM vet jag inte=(
    Efter jag tog ut min kopparspiral har mensen varit jätte lustig, Förra månaden kom det bara jätte lite och nu är den sen

  • Äldre 20 Jan 12:32
    #6

    Hoppar in här. Försökt "aktivt" i ca 2-3 månader nu. Men varit oskyddade betydligt längre än så. Inte fått ett enda pluss. Nu köpte jag ÄL tester som redan kommit hem, testade ju direkt o inbillar mig att jag ser två streck. Någon som har erfarenhet eller vet om det finns någon hjälp tråd där det finns folk som kan tyda testen?

  • Äldre 20 Jan 12:35
    #7
    mommy86 skrev 2015-01-20 10:36:39 följande:

    Jag hänger väl på här. Fick neg ihelgen men fortfarande ingen mens, Så när jag har ÄL och BIM vet jag inte=(
    Efter jag tog ut min kopparspiral har mensen varit jätte lustig, Förra månaden kom det bara jätte lite och nu är den sen


    Har väldigt oregelbunden cykel. Så förstår din frustration. Har med gått över tiden enligt de appar jag använder.. Inget plus på gravtesten jag tagit. Och alla runt omkring mig berättar glatt om att de plussat. Ibland är livet väldigt orättvist.
  • Äldre 20 Jan 12:44
    #8
    önskan87 skrev 2015-01-20 12:32:30 följande:

    Hoppar in här. Försökt "aktivt" i ca 2-3 månader nu. Men varit oskyddade betydligt längre än så. Inte fått ett enda pluss. Nu köpte jag ÄL tester som redan kommit hem, testade ju direkt o inbillar mig att jag ser två streck. Någon som har erfarenhet eller vet om det finns någon hjälp tråd där det finns folk som kan tyda testen?


    På äl-tester är det i stort sett alltid 2 streck, men för att det ska vara positivt ska tesstrecket vara lika starkt/starkare än kontrollstrecket :)

    lägg upp bild så kan jag kika :) har använt äl-tester ca 6 månader och nu från och till :)
  • Äldre 20 Jan 12:51
    #9
    Sandravanilj skrev 2015-01-20 12:44:59 följande:
    På äl-tester är det i stort sett alltid 2 streck, men för att det ska vara positivt ska tesstrecket vara lika starkt/starkare än kontrollstrecket :)

    lägg upp bild så kan jag kika :) har använt äl-tester ca 6 månader och nu från och till :)
    Nä, men då besvarades min fråga redan ;) för de är märkbar skillnad i styrka på strecken. får helt enkelt fortsätta o testa och hoppas på att det ger utslag snart :)
  • Äldre 20 Jan 13:30
    #10
    Sandravanilj skrev 2015-01-20 12:44:59 följande:
    På äl-tester är det i stort sett alltid 2 streck, men för att det ska vara positivt ska tesstrecket vara lika starkt/starkare än kontrollstrecket :)

    lägg upp bild så kan jag kika :) har använt äl-tester ca 6 månader och nu från och till :)
    Hej, hur använder man äl tester? Jag har köpt men lite osäker. Visar det när man har äl eller även om man är gravid? Ursäkta om Jag låter dum..
Svar på tråden Vi som tar nya tag i februari