• LiddyBrocken

    Lämnade min man för min sons kompis. Sonen pratar inte med mig?

    Jag är 43 år och var lyckligt gift med min man i 15 år. Tills för 18 månader sen då jag inledde ett förhållande med min nu 19 åriga sons jämngamla kompis. Det började med lite oskyldiga flörtar och kommentarer men kärleken växte fram och vi kom ut som ett par för 10månader sen. Jag lämnade min man för 11 månader sen. Han flyttade ut direkt och min pojkvän flyttade in för 6 månader sen. Jag och min man har fortfarande ett bra förhållande bara inte med någon kärlek inblandad längre. Mkna andra barn (2, 8, 10 år) är väldigt störtande i mitt och min nya pojkväns förhållande. Och Alla runt om kring oss är väldigt stöttande i vårat förhållande förutom min son.... Han pratar inte längre med mig? Jag förstår inte Varför? Jag var alltid lycklig sålänge min mamma var lycklig så varför kan inte min son känna samma lycka för mig????

    Vad har jag gjort för fel?!?!?!

    Kan någon SNÄLLA förklara hans obegripliga beteende?

  • Svar på tråden Lämnade min man för min sons kompis. Sonen pratar inte med mig?
  • lonelyboy81

    Oj, ditt inlägg var lite osammanhängande men förstår exakt vad du går igenom. Dock var jag inte i din roll utan jag blev tillsammans med min bästa polares mamma. Detta ångrar jag idag då jag förlorat dem båda... Har inget bra tips men hoppas det löser sig!?? kramar

  • LiddyBrocken
    lonelyboy81 skrev 2015-01-19 19:47:09 följande:

    Oj, ditt inlägg var lite osammanhängande men förstår exakt vad du går igenom. Dock var jag inte i din roll utan jag blev tillsammans med min bästa polares mamma. Detta ångrar jag idag då jag förlorat dem båda... Har inget bra tips men hoppas det löser sig!?? kramar


    Det där hjälper mig inte ett dugg? Bara seriösa svar tack!
  • LiddyBrocken
    Topcom skrev 2015-01-19 19:47:36 följande:

    Tråååktroll..


    Somsagt endast seriösa svar tack! Orkar inte med folk som anklagar en för troll.....
  • a no nym

    Han ser dej antagligen som en småäcklig patetisk 40-års krisande tant som tror hon är 25 fortfarande. Håll dig borta från barnens kompisar är mitt tips. Det finns andra män där ute. Jag hade blivit väldigt sur om min pappa blev ihop med min kompis. 

  • sofiaC

    Det du gjort fel är att du LÄMNAT DIN MAN FÖR DIN SONS 19åriga kompis!!!!

    Kan du inte se vad problemet är? Stackars din son!

  • LiddyBrocken
    a no nym skrev 2015-01-19 19:50:25 följande:

    Han ser dej antagligen som en småäcklig patetisk 40-års krisande tant som tror hon är 25 fortfarande. Håll dig borta från barnens kompisar är mitt tips. Det finns andra män där ute. Jag hade blivit väldigt sur om min pappa blev ihop med min kompis. 


    Men ör du dum i huvudet eller? Aldrig hört "kärlek har ingen ålder" och "ålder är bara en siffra" dra här i från!
  • nattensväktare
    sofiaC skrev 2015-01-19 19:50:32 följande:

    Det du gjort fel är att du LÄMNAT DIN MAN FÖR DIN SONS 19åriga kompis!!!!

    Kan du inte se vad problemet är? Stackars din son!


    Så hon ska bara skita i sina egna känslor? Fy fan för känslomässiga och hjärtlösa människor som dig!
  • LiddyBrocken
    sofiaC skrev 2015-01-19 19:50:32 följande:

    Det du gjort fel är att du LÄMNAT DIN MAN FÖR DIN SONS 19åriga kompis!!!!

    Kan du inte se vad problemet är? Stackars din son!


    Varför är det synd om honom?
Svar på tråden Lämnade min man för min sons kompis. Sonen pratar inte med mig?