• Anonym (Nyfiken)

    Någon tjej som gillar fisting?

    Jag är väldigt nyfiken på detta och vill testa att fista en tjej.

    Men hur hittar man någon som vill?

    Hur känns det för tjejen?

    Hur bör man gå till väga för att det ska bli så bra som möjligt för tjejen?

    Berätta gärna om era egna erfarenheter med fisting.

  • Svar på tråden Någon tjej som gillar fisting?
  • Anonym (Nyfiken)

    Det tror jag med..

    Svårt bara att hitta någon likasinnad som är intresserad av det.

  • Theblackcar

    En tjej som jag bjöd hem efter en fest sent på kvällen , efter jag har gett henne lite massage , på nåt set så hamnade vi i sängen, då min tjej inte var hemma den dag, efter lite sensuelt smekningar då fick jag in 1 och 2 och sen 3 och 4 fingra i henne men jag kunde inte få in hela handflatan , efter ett par minuters försök så gav jag upp det verkade fastna vid knogarna trots hon var dyng blött, jag vill inte skada hennes underliv då hon har ganska trånga öppningen sen gick jag och spelade world of warcraft istället. :)

    Men testa dig fram ta god tid på er . Good luck

  • Anonym (japp)

    Jag är tjej och går igång på tanken kan man väl säga, jag och min pojkvän har testat då jag vill och blir kåt av *försöket* men han får också bara in typ 4 fingrar sen tar det stopp och jag spricker- jag älskar annars smärtsam sex men det är blir bara tvärstopp!  Har dock inte testat med glidmedel. 

  • Anonym (J)

    Ja guuuuuud vad skönt va...... Kanske kvinnorna får fista dig i rumpan också då? Så får du känna hur skönt det är.

  • Anonym (Mr mr)

    Har fistat en tjej en gång (även knogar och tumme inne)...samt min tjej 'nästan' ett par ggr (4 fingrar inne men stopp vid knogarna)

    Häftigt men inget jag längtar/tänker på...

  • Anonym (sluttymisterfucker)

    Hade en kk förut som jag lätt kunde fista bara sådär. Men hon var rätt slapp i fittan. Knullade henne med en aubergine ibland också. Det var kul, men det hade varit skönare om den varit lite tightare när kuken skulle in.

Svar på tråden Någon tjej som gillar fisting?