• Anonym (Stor näsa)
    Äldre 22 Jan 03:53
    10871 visningar
    60 svar
    60
    10871

    Har en fråga till er killar! :/

    Säg ärligt.

    Om du såg en fin tjej ute hade du tackat ja om hon frågat om ditt nummer även fast hon har stor näsa?

    Om du hade pratat med en tjej online endast o bestämt att ni ska träffas, hade du fortsatt prata med henne/träffa henne när du såg hennes stora näsa? (Du har sätt bilder på henne men inte i profil.)

    Mår så otroligt dåligt över min näsa o de har jag gjort sen jag va liten, kanske runt 12 år? E 22 nu.

    O bara pågrund av min näsa vågar jag inte prata eller träffa någon! Känner mig så ful pga den.

    Tog typ 3 månader en gång innan jag våga träffa en kille som jag hade pratat med men aldrig träffat innan..

    O såg en sååå fin kille på mitt jobb igår.. De va kärlek vid första ögonkastet men tänkte att ne han tycker nog jag ser fin ut men ful i profil pga min näsa.

    För jag e fin o har så mycket kärlek o ge men min näsa hindrar mig från allt...

  • Svar på tråden Har en fråga till er killar! :/
  • Anonym (Stor näsa) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 04:26
    #1

    Snälla svara..

  • Äldre 22 Jan 04:50
    #2

    Ok. Nu tycker jag att vi tar det jääääääääävligt lugnt

  • Sensit­iveguy
    Äldre 22 Jan 04:50
    #3

    Din nässtorlek är för mig totalt ovidkommande vid eventuell kontakt med dig.

  • Anonym (Stor näsa) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 05:11
    #4

    Vad e de ja ska ta de lugnt med?

    Okej tack de va skönt att höra att en inte bryr sig... :)

  • Anonym (bill&­bull)
    Äldre 22 Jan 05:17
    #5

    TS
    Du ställer en fråga kl 3:53
    kl 4:26 gör du ett inlägg om.. snälla svara

    Nog inte din näsa som är problemet..

    personligen skulle jag springa för livet.. det skriker psyko brud och red flag så långt näsan når...

    Det finns ett tankefel...

  • Anonym (Stor näsa) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 05:35
    #6

    Men herregud skojar du eller? Ursäkta mig då...

    E helt ny med detta familjeliv o forum.. Läst massa

    Forum om folk som mår dåligt o folk som svarar o får en att nå bättre. Så tänkte att de va dags för mig att få ur detta jag med så kanske jag mår lite bättre efter.

    Jag vet inte hur det går till här.

    O såg att den försvann på flera sidor när ja bläddra.

    så klicka nya forum o såg min tråd igen så tänkte skriva igen ba för att den skulle hamna på första sidan? Att nån skulle se min tråd?

    Sorry sorry vet inte hur det går till här så.

    Men tack för den du :)

  • Äldre 22 Jan 05:49
    #7

    Om ally annat stämmer skulle jag inte skrämmas av en stor näsa. Då är man Chandler Bing ;)

  • Anonym (bill&­bull)
    Äldre 22 Jan 05:56
    #8
    Anonym (Stor näsa) skrev 2015-01-22 05:35:46 följande:

    Men herregud skojar du eller? Ursäkta mig då...

    E helt ny med detta familjeliv o forum.. Läst massa

    Forum om folk som mår dåligt o folk som svarar o får en att nå bättre. Så tänkte att de va dags för mig att få ur detta jag med så kanske jag mår lite bättre efter.

    Jag vet inte hur det går till här.

    O såg att den försvann på flera sidor när ja bläddra.

    så klicka nya forum o såg min tråd igen så tänkte skriva igen ba för att den skulle hamna på första sidan? Att nån skulle se min tråd?

    Sorry sorry vet inte hur det går till här så.

    Men tack för den du :)


    Att du mår dåligt är säkert sant. Då brukar det handla om mig mig mig

    Men du.. Kontakta vårdcentralen för kontakt med läkare. Så denna läkare kan skriva remiss till psykolog eller KBT-terapeut.

    Det är ingen som mår bättre av ett forum. Snarare är risken att måendet förvärras!


  • kanske­detdu
    Äldre 22 Jan 06:08
    #9

    Mitt ex hade en lite krokig näsa,den gav karaktär och är hur fin som helst enligt mig,hon var väl mer missnöjd och hade komplex över den tyvärr

    Tror det där beror väldigt mycket på ens personliga smak ,jag hade inte haft nå problem att dejta nån med stor näsa

  • Anonym (Stor näsa) Trådstartaren
    Äldre 22 Jan 06:09
    #10

    Du vill inte svara på mitt inlägg istället? :)

Svar på tråden Har en fråga till er killar! :/