• Tom Araya

    Kombinerad stimulans - vad njuter du mest av?

    Vilken kombination av stimulans får dig att njuta mest, ger lättast orgasm, mest intensiv orgasm o.s.v?
    Det kan vara både vid onani och vid sex med partner.

    Exempelvis: Klitorisstimulans samtidigt med nyp i bröstvårtan.
    Berätta gärna även hur stimulansen görs bäst, med fingrar, läppar, tunga, tänder, kuk, dildo, vibrator, andra leksaker eller föremål.

    Frågan är främst riktad till kvinnor för det är deras berättelse jag är intresserad av, men även män får svara utefter vad de tycker.

  • Svar på tråden Kombinerad stimulans - vad njuter du mest av?
  • Fjäril Vingad

    Orgasmer kan vara lite olika men de allra mest intensiva har jag fått när jag blivit slickad och när killen samtidigt stimulerat min g-punkt med några fingrar (och inte så försiktigt då, utan med ett ordentligt tryck).

    Har funderat lite om en g-punktsstav skulle vara ett bra inköp för att underlätta... Hm, blir nog till att shoppa lite! :-P

  • Nyfiken gul

    Min älskare ger mig dom häftigaste orgasmerna. 

    Han når g-punkten med sina fingrar och kör hårt och stimulerar samtidigt analen med andra handen.  

    Jag kommer i multipla fontänorgasmer och det är så skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Nyfiken)
    Nyfiken gul skrev 2015-01-22 08:19:53 följande:

    Min älskare ger mig dom häftigaste orgasmerna. 

    Han når g-punkten med sina fingrar och kör hårt och stimulerar samtidigt analen med andra handen.  

    Jag kommer i multipla fontänorgasmer och det är så skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.



    G-punktsstimulans med fingrar ger alltså de häftigaste orgasmerna? Hur länge tog det innan du kunde börja få sådana orgasmer? Hur lång stimulans behövs det varje gång för att det ska gå? Är samtidig analstimulans en förutsättning? Kan du uppleva att g-punkten stimuleras vid samlag?
  • Nyfiken gul
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-01-22 09:11:07 följande:

    G-punktsstimulans med fingrar ger alltså de häftigaste orgasmerna? Hur länge tog det innan du kunde börja få sådana orgasmer? Hur lång stimulans behövs det varje gång för att det ska gå? Är samtidig analstimulans en förutsättning? Kan du uppleva att g-punkten stimuleras vid samlag?
    När han gör det krävs det inte mycket för att det ska gå för mig. Några minuter högst sen kommer jag. 

    Såna orgasmer har jag kunnat få i många år, minns inte när dom kom första gången men det är säkert minst 15 år sedan. 

    analstimulans är ingen förutsättning , det funkar ändå. Tycker bara det är lite extra skönt men absolut ingen nödvändighet. Jag kommer ändå. 

    g-punkten stimuleras vid samlag vid rätt ställningar, tex doggy style.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

    jag vill dock understryka att det är endast min älskare hittills som lyckats ge mig såna orgasmer. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Nyfiken)
    Nyfiken gul skrev 2015-01-22 09:36:06 följande:

    jag vill dock understryka att det är endast min älskare hittills som lyckats ge mig såna orgasmer. 


    Sama älskare i 15 år eller vad? Vad är det som gör att bara han kan ge dig dessa orgasmer? Gör han bättre saker rent fysiskt eller är det spänningen eller kemin mellan er?
  • Nyfiken gul

    Det är nog en kombination av erfarenhet och lärdom av hur kvinnor funkar och vill ha det. Han är 60+ och jag 37 och får mig att känna mig bekväm och avslappnad och därmed kan njuta till fullo. Och såklart sprakande attraktion och kemi.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Tom Araya

    Väldigt intressant läsning Fjäril vingad och Nyfiken gul.

    Jag vill gärna höra mer från fler...


    Nyfiken gul skrev 2015-01-22 08:19:53 följande:

    Min älskare ger mig dom häftigaste orgasmerna. 

    Han når g-punkten med sina fingrar och kör hårt och stimulerar samtidigt analen med andra handen.  

    Jag kommer i multipla fontänorgasmer och det är så skönt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.


    Är det med två fingrar på G-punkten? Hur stimuleras du analt bäst?
  • Kolibri12

    Klitorisstimulans med läppar och tunga i kombination med anal stimulans med fingrar. Otroligt skönt och jag kommer på nolltid, hårt. Det där med G-punkt är ett outforskat område hos mig av någon anledning. Måste testa .

  • Mrs Okänd
    Tom Araya skrev 2015-01-22 13:10:56 följande:
    Väldigt intressant läsning Fjäril vingad och Nyfiken gul.

    Jag vill gärna höra mer från fler...

    Är det med två fingrar på G-punkten? Hur stimuleras du analt bäst?

    Du då Tom? Vad njuter du mest av? På dig menar jag.
Svar på tråden Kombinerad stimulans - vad njuter du mest av?