• SsaraL

    Pergotimebebis hösten 2015

    Hej,

    Tänkte vi som startade med pergotime oktober/november 2014 och blivit gravida kan fortsätta här! (Tråd: pergotime start oktober 2014)

    Vet att flera har plussat och det gör inget om du plussade oktober eller december så länge ni startade med pergotime oktober/november i tråden.

    Vår bebis blev till på andra kuren, idag V8 (7+5) och varit på vul pch såg hjärtat slå fint.

  • Svar på tråden Pergotimebebis hösten 2015
  • SsaraL
    lantlivet skrev 2015-01-14 13:17:28 följande:

    .


    Häng gärna med hit! Vet inte fler som plussat? Kan du tagga dem så vi lan följas åt! Hade varit skoj.
  • SsaraL
    Hoppassnart skrev 2015-01-25 23:44:06 följande:

    Jag hänger på :))


    YAY!

    Vet inte hur man taggar folk om det ens är möjligt? Hihi
  • joss82

    Jag har fått recept på Pergotime, men den är slut hos leverantören. Ska få en spolning den här månaden och hoppades så att det skulle hjälpa till lite, men nu när jag inte får tag på pergotime känns det jättetrist! Någon som råkar ha två paket över (behöver dubbel dos)??? Jag skulle bli evigt tacksam och kan hämta upp den var som helst i Malmö/Lund! Betalar såklart. Behöver börja med den senast torsdag...

  • Dakine

    Jag hoppar in här. 
    Har tagit min första pergotimekur och avslutade den lördag förra veckan. Igår var jag på VUL där de kunde se en slemhinna på 6mm, och en äggblåsa på 17 mm. han trodde att ägglossningen borde ske i slutet på veckan. 
    Nästa torsdag ska jag få ta blodprov för att mäta progesteron. 

    Hur tjock har eran slemhinna varit på CD 11, ni som blev gravida? 
    Hur stora var era äggblåsor? 

    Jag är så orolig att det inte ska räcka till, fastän läkaren lät väldigt positiv! 
    Jag är nojjig över allt, och ser bara det negativa just nu... :( 

    Någon som kan ge mig hopp!? 

  • SsaraL

    Oj, frånvarande jag har varit!

    Var på ul idag och fick se en sprattlande bebis som var helt perfekt! Så overkligt. Vecka 13 idag!

Svar på tråden Pergotimebebis hösten 2015