• Äldre 23 Jan 17:45
    11600 visningar
    116 svar
    116
    11600

    BF oktober 2015

    Hej,

    Vi har precis plussat med vårt efterlängtade första barn. Vi är båda 28, snart 29 år och att få till vår efterlängtade lilla knodd tog 13 försök. Jag är i chock, har inte alls förstått än. Jag mår ju som vanligt, kanske till och med bättre?! Häng gärna på är om ni har BF i oktober så kan vi diskutera åkommor, magar och annat skoj!

  • Svar på tråden BF oktober 2015
  • Äldre 27 Jan 20:53
    #1

    Jag hoppar gärna in här med dig.. Jag och min sambo har försökt i 2,5 år och skulle precis på börja vår ivf behandling i veckan då mensen kommer... Idag gick jag två dagar över mens och tänkte självklart att det bara var stress inför sprutstart, men jag har heller aldrig varit sen.. Vaddå, jag kan ju inte bli gravid naturligt täckte jag..:).. Där hade jag fel... Efter 2,5 års försök, barnlöshets utredning och påbörjad ivf händer det overkliga.. Ett mirakel...:).

  • Äldre 28 Jan 09:58
    #2

    Kolla in tråden

    BF sep-okt med första barnet

  • Äldre 28 Jan 11:16
    #3

    Hejsan, gärna med här! :)

    Plussade idag på bim+1. Försökt i 10 månader. (1 år i mars) Står i kö för utredning så nu blir det att avboka den. Så himla skönt att det tog sig av sig självt. :)

    Vi blir 22 och 23 i år och BF blir runt 5 oktober. Är så glad! :)

  • Äldre 31 Jan 21:15
    #4

    Hej får man hoppa in här, gravid igen med nummer två, hade ett ma i september så nu hoppas jag att det blir ett syskon i oktober

  • Äldre 31 Jan 22:59
    #5

    Hoppar in här med!
    plussade 29/1, och har BF 5/10
    jag och min sambo blir 30 samt 40 detta året, och detta blir vårt första gemensamma barn!
    Mår helt ok än sålänge, lite molvärk och ont i brösten bara! :)

  • Äldre 1 Feb 08:02
    #6

    Hej allihopa! Vi plussade i veckan efter lite mer än ett års försök, det har varit klurigt pga att jag är så oregelbunden. Med hjälp av CB's veckoindikator och min egen känsla kring när jag hade ÄL tror vi att bf blir kring den 4/10, men ska snart till barnmorska och se vad de säger. Allt känns så spännande och overkligt, känner allt och ingenting på samma gång!

  • Äldre 2 Feb 08:57
    #7

    Jag plussade i onsdags med vårt första barn. Enligt app så har vi BF 4/10. Jag har då precis hunnit fylla 28 år och min sambo 31år.

  • Äldre 2 Feb 12:07
    #8

    Hej, jag och min sambo fick vårt plus här för några dagar sedan och har bf 3/10, så spännande!

  • Äldre 2 Feb 12:57
    #9

    Hoppar in här med :). plussade idag! enligt min senaste mens har jag bf 7/10 :). första barnet! Norrlänsk 24 årig tjej som bor i Stockholm :). min sambo är 23 . vi är så glada !

  • Äldre 2 Feb 18:39
    #10

    Hoppar in jag med. Står som några andra med bokat besök på fertilitetskliniken om en vecka men nu med positivt test. Vad gör man då egentligen? Går man ändå för att få testat för att se vad som gjort det svårt eller avbokar vi?

Svar på tråden BF oktober 2015