• Anonym (redo)

    Galen???

    Är ensamstående sen ett par år tillbaka. Haft två korta förhålladen (ett på en halv månad det andra distans 4-6 mån)

    Har nu träffat en underbar kille. Vi passar perfekt ihop. Vi har tillbringat 1,5 veck ihop och genom en vän tog vi upp pratet om barn

    Jag har varit redo länge för syskon så sagt det hänger på honom. Efter en diskussion kände vi att båda ville och bestämde oss för att köra

    Planer på att flytta ihop finns redan men måste bara kolla småsaker :) detta pga ett större avstånd mellan oss

    Är jag verkligen galen?

    Jag känner mej så lycklig. Att få se den här mannen med mitt barn gör att hjärtat smälter. Från dag ett tog han rollen som pappa! Vilket är jätteviktigt för mej!!

    Vi hjälps åt hemma utan bråk och känns kanon

    Var tydligen med vad som gäller (jag ska inte behöva tjata på vad som behövs göras typ) och då jag beräknat fel erbjöd han sig hjälpa till med någon räkning :D

    Den som haft pengar betalar typ. När jag fick bb storhandlade jag mat och sen har vi ( mest han) kompliterat med småsaker

    Allt känns så jävka underbart!!!

    Kan det gå för fort??? Vi känner inte det då allt gått så bra!

    Vi är båda i 20 årsåldern och jag är något äldre

  • Svar på tråden Galen???
  • Nattöga

    1,5 VECKA..? Nja... Och ni tog upp pratet om barn GENOM en vän...?

    Lite förhastat, kanske? Om ni inte ens tillbringat en månad ihop?

  • Anonym (redo)

    Nattöga

    Vi hade pratat lite om det men inget mer. Hade sagt att allt låg på honom.

    Så vi pratade igenom hur jag menade och kom överrens om att vi ville satsa ^^

    Han har snart varit här i tre veckor ocj är så lycklig

  • nymedlem

    Bo ihop 1 år först och ta sedan upp barnfrågan igen om allt fortfarande känns bra.

    Ni är fortfarande purunga så det är ju ingen brådska alls.

  • Anonym (baltazar)

    det är en sak att ha en distans relation och en helt annan att bo under samma tak 24/7

    Så ta du det lugnt med barn tarmen.  När det funkar under samma tak.

    Men det är klart. När en kvinna får unge på huvudet så går vettet ut i farstun och skäms.

  • Anonym (redo)
    nymedlem skrev 2015-02-01 09:46:22 följande:

    Bo ihop 1 år först och ta sedan upp barnfrågan igen om allt fortfarande känns bra.

    Ni är fortfarande purunga så det är ju ingen brådska alls.


    Trött på att alla anser man är ung. Jag vill vara klar med barn innan 30.

    Och bo ihop ett år kommer bli fler med tanke på att saker alltid händer
  • Anonym (redo)
    Anonym (baltazar) skrev 2015-02-01 09:49:01 följande:

    det är en sak att ha en distans relation och en helt annan att bo under samma tak 24/7

    Så ta du det lugnt med barn tarmen.  När det funkar under samma tak.

    Men det är klart. När en kvinna får unge på huvudet så går vettet ut i farstun och skäms.


    Vi har bott ihop i snart 3 veckor. Det går bättre och bättre med allt. Vilket gör allt så härligt :) han gär mwj till en bättre person

    Vi vill båda ha barn :) inte bara ja utan han med

    HaDe jag velat ha barn innan är det lätt att skaffa, men jag ville inte vara ensam igen.
  • Anonym (baltazar)
    Anonym (redo) skrev 2015-02-01 16:24:09 följande:
    Vi har bott ihop i snart 3 veckor. Det går bättre och bättre med allt. Vilket gör allt så härligt :) han gär mwj till en bättre person

    Vi vill båda ha barn :) inte bara ja utan han med

    HaDe jag velat ha barn innan är det lätt att skaffa, men jag ville inte vara ensam igen.
    3veckor!!

    Säg till när det är 3årFlört

    o ta det lugnt med barn födar tarmen.. Så du inte bli ensam igen.
  • Anonym (redo)
    Anonym (baltazar) skrev 2015-02-01 22:37:23 följande:

    3veckor!!

    Säg till när det är 3år

    o ta det lugnt med barn födar tarmen.. Så du inte bli ensam igen.


    Jag är inte rädd för att bli ensam igen
  • Anonym (Mamma)

    Har ni ingen inkomst? Vadå den som har pengar betalar? Storhandla mat på barnbidraget?

    Låter inte sjysst att skaffa en unge om inte ekonomin är stabil.

  • Anonym (redo)
    Anonym (Mamma) skrev 2015-02-03 19:57:09 följande:

    Har ni ingen inkomst? Vadå den som har pengar betalar? Storhandla mat på barnbidraget?

    Låter inte sjysst att skaffa en unge om inte ekonomin är stabil.


    Jo men eftersom jag inte fick ut den summan jag trott hamnade jag lite i skiten haha XD

    Här går pengarna till det som behövs oavsett om det är räkning mat eller nöjen
Svar på tråden Galen???