• Everno­te
    Äldre 25 Jan 04:00
    5178 visningar
    14 svar
    +1
    14
    5178

    Gift vid första ögonkastet, hur tror du det går?

    Du som inte vet, utan att tjuvkika. Vilken tjej lyckas inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gift vid första ögonkastet, hur tror du det går?
  • jhgsjm
    Äldre 25 Jan 04:08
    #1

    Hon som är 41 plus stackaren med såkallad killfrilla har ju fått världens tråkigaste killalternativ så vem kan se något annat alternativ än anus? Fast såklart så är det ju brudarnas fel när det inte funkar med tråkiga brunte med diverse bihang?

  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 04:18
    #2
    jhgsjm skrev 2015-01-25 04:08:53 följande:

    Hon som är 41 plus stackaren med såkallad killfrilla har ju fått världens tråkigaste killalternativ så vem kan se något annat alternativ än anus? Fast såklart så är det ju brudarnas fel när det inte funkar med tråkiga brunte med diverse bihang?


    Nä det är mera en av killarnas fel vet jag.
  • jhgsjm
    Äldre 25 Jan 04:23
    #3
    Evernote skrev 2015-01-25 04:18:46 följande:

    Nä det är mera en av killarnas fel vet jag.


    Mera en av killarnas fel? No shit Sherlock, vilken överraskning.
  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 04:27
    #4
    jhgsjm skrev 2015-01-25 04:23:13 följande:
    Mera en av killarnas fel? No shit Sherlock, vilken överraskning.
    Av det lilla jag hört men ska nog se alla för det är ett skojigt koncept och 2 par gick det visst bra för. 
    Det finns för många kräsna singlar så inget blir gjort annars, har även jag märkt som tog en utifrån istället. 
  • jhgsjm
    Äldre 25 Jan 04:39
    #5
    Evernote skrev 2015-01-25 04:27:46 följande:

    Av det lilla jag hört men ska nog se alla för det är ett skojigt koncept och 2 par gick det visst bra för. 

    Det finns för många kräsna singlar så inget blir gjort annars, har även jag märkt som tog en utifrån istället. 


    Du låter lite lätt förmäten där, en relation är inte definitiv om du nu trodde det?

    Utifrån eller ej, spelar ingen roll. Den som matar den herrelösa katten får belöningen.
  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 04:45
    #6
    jhgsjm skrev 2015-01-25 04:39:45 följande:
    Du låter lite lätt förmäten där, en relation är inte definitiv om du nu trodde det?

    Utifrån eller ej, spelar ingen roll. Den som matar den herrelösa katten får belöningen.
    Jodå den prövas ofta för omprövning.

    Katterna är kräsna här och tvärtom utifrån.
  • jhgsjm
    Äldre 25 Jan 04:50
    #7
    Evernote skrev 2015-01-25 04:45:43 följande:

    Jodå den prövas ofta för omprövning.

    Katterna är kräsna här och tvärtom utifrån.


    Brukar heta så.

    För att återgå till ämnet, varifrån kom vilken tjej lyckas inte? Nyfiken bara att höra ditt svar, eftersom den manliga motsvarigheten i programmet verkade lika rolig som billybokhyllan så undrar jag hur du tänkte där?
  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 05:06
    #8
    jhgsjm skrev 2015-01-25 04:50:50 följande:
    Brukar heta så.

    För att återgå till ämnet, varifrån kom vilken tjej lyckas inte? Nyfiken bara att höra ditt svar, eftersom den manliga motsvarigheten i programmet verkade lika rolig som billybokhyllan så undrar jag hur du tänkte där?
    En lyckades inte få rätt kille hörde jag man kan fråga vilken kille som var svårast
    Läraren
    Kontorskillen
    eller säljaren som spelade fotboll och visade tänderna
  • jhgsjm
    Äldre 25 Jan 05:20
    #9
    Evernote skrev 2015-01-25 05:06:43 följande:

    En lyckades inte få rätt kille hörde jag man kan fråga vilken kille som var svårast

    Läraren

    Kontorskillen

    eller säljaren som spelade fotboll och visade tänderna


    Visste inte att vägen till lycka hängde på att ha en snase på heltid (som ändå ser till att kolla läget runtomkring när ni inte ser).

    Du har inte en aning om jag är väldigt lycklig oavsett om jag har man eller inte.

    Tjejerna i programmet var dock roligare än karlarna om man säger så, men enligt dig så låter det som att dom ska vara tacksamma oavsett? Huvudsaken att mannen vill förbarma sig över dom och stanna. Right?
  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 05:36
    #10
    jhgsjm skrev 2015-01-25 05:20:00 följande:
    Visste inte att vägen till lycka hängde på att ha en snase på heltid (som ändå ser till att kolla läget runtomkring när ni inte ser).

    Du har inte en aning om jag är väldigt lycklig oavsett om jag har man eller inte.

    Tjejerna i programmet var dock roligare än karlarna om man säger så, men enligt dig så låter det som att dom ska vara tacksamma oavsett? Huvudsaken att mannen vill förbarma sig över dom och stanna. Right?
    Själv gillade jag tjejerna bäst och tycket killarna var lite tråkiga, men testerna sa annat. 41-åringen får nog ett par barn snart hörde jag, hög tid på finalen. 
  • Äldre 25 Jan 08:38
    #11

    Jag retade mig på alla förutom tjejen med pojkfrilla och kontorskillen. Särskilt de två andra tjejerna. Den ena var superfjantig med sin bebisröst och porslinsgrodor och den andra verkade vara en jobbig bitch. Om någon noterar min åsikt

  • Everno­te
    Äldre 25 Jan 23:15
    #12
    Liiz01 skrev 2015-01-25 08:38:38 följande:

    Jag retade mig på alla förutom tjejen med pojkfrilla och kontorskillen. Särskilt de två andra tjejerna. Den ena var superfjantig med sin bebisröst och porslinsgrodor och den andra verkade vara en jobbig bitch. Om någon noterar min åsikt


    Hur tror du det går?
  • LPE
    Äldre 29 Jan 23:00
    #13

    Avsnitt 2 nu, mörka har ful näsa?


    Long Playing Emission
  • Äldre 1 Feb 19:20
    #14
    Evernote skrev 2015-01-25 23:15:59 följande:
    Hur tror du det går?
    Jag vet hur det går för jag tittade på avsnitten på SVT play (flow).
Svar på tråden Gift vid första ögonkastet, hur tror du det går?