• Anonym (Hjälp)

    Hur vet jag?

    Hur är det lättaste sättet att förstå sig på sin läggning? Hur vet jag vad jag har för läggning? Hur vet ni?

    Alltid bara tänkt att jag är sexuell och det spelar ingen roll. Men börjar mer och mer ana eller förstå att jag mest varit med killar för de är intresserade av mig och så normen såklart.

    Men jag ändå vetat i femton år att jag älskar tjejer. Alltid sett mig som bi men ändå inte. Inte brytt mig märkvärt tills nyligen då jag tänker på detta hela tiden.

    Innan jag förlorade oskulden och fick min första pojkvän såg jag mig med en tjej. Det var självklart. Men sen plötsligt hade jag en pojkvän. Under singeltiden där emellan försökte jag få en tjej, blev bara lite smakprov och åh ville ha mer. Men vips hade jag en ny pojkvän.

    Vad är det med mig?! Vad är rätt och vad är fel? Vill ju hemskt gärna inte göra slut bara för jag kanske är något jag tror men sen har fel. Kan inte sluta tänka på kvinnor och har alltid gjort det.

    Hjälp mig att förstå! Berätta era historier snälla. Vill på något vis komma ut, fastän det inte var så viktigt förut. Men ju mer dagarna går ju större lidande. Inte läge att förstöra något med min pojkvän. Han vägrar trekant så det fungerar inte som kompromiss tyvärr. Ge förslag på min obotliga kvinnolängtan när jag är med en man. Vill inte bry mig men det är skillnad!

  • Svar på tråden Hur vet jag?
  • Anonym (Hjälp)

    Men morr så råkade jag skicka med rutan *tillåt intr anonyma svar*, men tycker det är helt okej då jag själv är anonym. Hur gör jag?!

    Känns som inga svar kommer komma nu bara för det. Tusan.

  • Anonym (Hjälp)

    Har inte en enda vän att vända mig till heller. Just för jag har pojkvän... typiskt. Borde jag gå till en psykolog? Är jag bara förvirrad eller är det på riktigt? Klarar inte det här. Längtat så länge ... varför förstår inte min pojkvän.

  • Mossig

    Försök att inte analysera sönder något,känns de bra med killen så stanna hos honom :)

    Du är ju om inte annat öppen för vilket som så kanske dyker din drömtös upp, kanske gör hon det inte. Fokusera inte på VAD du är med utan VEM som får dig att må bra, det är mitt råd!

    Och att drömma, fantisera är aldrig fel :)

  • Anonym (Hjälp)

    Tack! Ska verkligen försöka. Hoppas det lugnar sig igen. Men nu har det varit jobbigg varje dag sedan nyår. Träffade en så trevlig tjej då och allt jag pressat ner kom liksom upp igen. Gaaah!! Men tack, det lugnar sig nog snart. Annars har jag bestämt för mig själv att om det är likadant efter nästa nyår så får jag ta tag i det! Men vill inte göra något förhastat än. Ett år av kraftiga känslor känns lagom. Har ju som sagt alltid vetat i femton år men har ju klarat mig hittills. Är ung så tiden kommer... känns bara så drygt att "vänta". Får se hur det går. Livet är spännande!

Svar på tråden Hur vet jag?