• Anonym (Annic­a)
    Äldre 25 Jan 06:27
    3645 visningar
    18 svar
    18
    3645

    Hjälp! Gick jag sönder????

    Tårarna rinner vet inte vad jag ska göra! Har precis haft sex med min sambo och någonting hände....Han tog mig bakifrån och allt var precis lika skönt som vanligt. Plötsligt hugger det till och gör skitont på mig men jag tänker att han nog bara kom lite djupt. Men efter detta så kändes det jättekonstigt! Som att jag var hur slapp som helst. Jag kände knappt honom efteråt och vi fortsatte och han som alltid brukar ha svårt att hålla sig (kommer för fort) kunde inte komma alls....det har ALDRIG hänt förut. Jag brukar vara "trång" och nu kändes det som att jag var värsta fladderfittan. Ursäkta språket men jag har panik nu!!!! Gick på toa efter och upptäckte att jag blöder....någon som varit med om samma?? Vad ska göra? Tänk om jag är helt förstörd nu för resten av livet :(

  • Svar på tråden Hjälp! Gick jag sönder????
  • Anonym (hubba­bubba)
    Äldre 25 Jan 09:16
    #1

    Har du ringt sjukvårdsupplysningen? Låter ju konstigt...

    Kan ju vara så att ni blev väldigt illa till mods bägge två när det hände och därför blev det pannkaka. Kan inte tänka mig att man kan få sönder av sex. I så fall far du någon komplikation sen innan...

  • Anonym (...)
    Äldre 25 Jan 09:17
    #2

    Läkare

    Google

    Forum

    I den ordningen.

    har blodet inga "naturliga" orsaker bör du uppsöka en läkare, har du ont gäller det samma. Även vid oro eller frågor bör du uppsöka ett proffs.

    Vad du inte bör göra är att "köra på som vanligt vanligt"...

  • Anonym (21cm o grov :))
    Äldre 25 Jan 09:38
    #3

    kanske han kom så långt in att han träffade livmodertappen... Lätt hänt om kvinnan inte är djup...

    Kanske du var trång.. men inte djup..

    Oja resultatet.. Du blir som en hink med ljummet vatten. Det kan du fixa med knipövningar i resten av ditt liv. Men djupare blir du aldrig.

    Fördelen är att din kille kommer att få arbeta mera och mer njutning till dig...  o med lite övning och resultat från dina knipövningar kan du styra ganska mycket över när din kille kan eller får komma..

    Gött VA?

  • Anonym (Annic­a) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 16:14
    #4

    Tack för era svar! Jag åkte till gynakuten då det inte slutade att göra ont. Det som hänt är att slidväggen har brustit....jag har fått värktabletter och ska knipa massor och sedan på återbesök om 2 månader. Är det inte bättre då så väntar operation....man kan alltså gå sönder av helt vanligt sex?! Ska tillägga att jag alltid har knipit innan och som sagt alltid varit trång....Det här känns helt sjukt! Nu får jag dessutom inte ha sex tills efter återbesöket och eventuell operation :( Skjut mig! Typ :(

  • Anonym (c)
    Äldre 25 Jan 17:29
    #5

    Men stackars dej ! Har aldrig hört talas om nånting sådant. Hade du några stora ärr efter förlossning ? Eller hade ni bara max otur med vinkel och hårdhet ? Lät det på gynakuten som att de sett sånt förr utan våld bakom?

    Hoppas att du läker fort och bra !

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 25 Jan 17:42
    #6

    Så, du har i princip fått framfall??

  • Anonym (21cm o grov :))
    Äldre 25 Jan 18:03
    #7
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-25 17:42:01 följande:

    Så, du har i princip fått framfall??


    fy fankenKräks

    Då var den musen körd för all framtid, man kan säga att den musen är Död
  • Anonym (anony­m)
    Äldre 25 Jan 18:08
    #8
    Anonym (21cm o grov :)) skrev 2015-01-25 18:03:40 följande:

    fy fanken

    Då var den musen körd för all framtid, man kan säga att den musen är


    Öhh, vet du ens vad framfall är? Då vet du isf att man kan ha sex ändå och att det kan opereras (med varierande resultat förvisso).
  • Anonym (Annic­a) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 18:43
    #9
    Anonym (c) skrev 2015-01-25 17:29:48 följande:

    Men stackars dej ! Har aldrig hört talas om nånting sådant. Hade du några stora ärr efter förlossning ? Eller hade ni bara max otur med vinkel och hårdhet ? Lät det på gynakuten som att de sett sånt förr utan våld bakom?

    Hoppas att du läker fort och bra !


    Tack! Jag har inga ärr eller skador efter förlossningen (dessutom 5 år sedan) De sa att det kan hända men att det är ovanligt och att jag haft maximal otur....hade inte i min vildaste fantasi föreställt mig att något sånt här kunde hända :(
  • Anonym (Annic­a) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 18:44
    #10
    Anonym (21cm o grov :)) skrev 2015-01-25 18:03:40 följande:

    fy fanken

    Då var den musen körd för all framtid, man kan säga att den musen är


    Men tack för de uppmuntrande orden....
  • Anonym (:O)
    Äldre 25 Jan 18:49
    #11

    Gud vad sjukt. Hoppas du blir helt återställd snart.

  • Anonym (hubba­bubba)
    Äldre 25 Jan 19:18
    #12
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-25 18:08:00 följande:

    Öhh, vet du ens vad framfall är? Då vet du isf att man kan ha sex ändå och att det kan opereras (med varierande resultat förvisso).


    Du som skrev inlägget ovan verkar vara en idiot som kan skriva något så okänsligt!!

    TS, jag hoppas verkligen att du läker snabbt och att du kan återhämta dig helt. Visste inte heller att sådant kunde hända. Vilken mardröm :/ Hoppas din man stöttar dig.
  • Anonym (hubba­bubba)
    Äldre 25 Jan 19:22
    #14

    [quote=74745434][quote-nick]Anonym (hubbabubba) skrev 2015-01-25 19:18:47 följande:[/quote-nick]Du som skrev inlägget ovan verkar vara en idiot som kan skriva något så okänsligt!!

    TS, jag hoppas verkligen att du läker snabbt och att du kan återhämta dig helt. Visste inte heller att sådant kunde hända. Vilken mardröm :/ Hoppas din man stöttar dig.[/quote

    Nej nej nej så fel det kan bli! Citerade fel inlägg. Förlåt!!!! Skulle vara menat till idioten som skrev om förbrukade mus. Som det citerade inlägget besvarade. O inget emot det svaret självklart. Sorry!

  • Anonym (21cm o grov :))
    Äldre 25 Jan 19:31
    #16
    Anonym (hubbabubba) skrev 2015-01-25 19:22:19 följande:

    [quote=74745434][quote-nick]Anonym (hubbabubba) skrev 2015-01-25 19:18:47 följande:[/quote-nick]Du som skrev inlägget ovan verkar vara en idiot som kan skriva något så okänsligt!!

    TS, jag hoppas verkligen att du läker snabbt och att du kan återhämta dig helt. Visste inte heller att sådant kunde hända. Vilken mardröm :/ Hoppas din man stöttar dig.[/quote

    Nej nej nej så fel det kan bli! Citerade fel inlägg. Förlåt!!!! Skulle vara menat till idioten som skrev om förbrukade mus. Som det citerade inlägget besvarade. O inget emot det svaret självklart. Sorry!


    haha
    Idiot är inget olagligt.. Cool

    Vad säger du.. ska du och jag hålla handFlört

    Fullt allvarlig.. tror att musen ärDöd Bättre dagar har den haft.

    De är rätt gott att vara kille.

    Som sagt.. tycker synd om kvinnan.
    Men vad ska man skriva.. en lögn om vad man tror..Tomte
  • Anonym (hubba­bubba)
    Äldre 25 Jan 19:35
    #17
    +1

    Du kanske inte ska skriva något alls om du bara kan skriva på det sättet du gör? Tror du förstår precis men gillar att provocera på andras bekostnad. Sparka på någon som redan ligger. Sa aldrig att det är olagligt att vara en idiot men sorgligt att vissa män beter sig som du. Lägg helt enkelt bara ner.

  • Anonym (hubba­bubba)
    Äldre 25 Jan 19:37
    #18

    Att du inte har något bättre för dig än att vara inne på familjeliv o skriva i en tråd som denna.. hahahahaha ha. Ärligt du är rätt kul. På ett tragiskt sätt. Att ni verkligen finns! Ni total freaks....hahahaha

  • Anonym (Annic­a) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 21:05
    #19
    Anonym (hubbabubba) skrev 2015-01-25 19:35:20 följande:

    Du kanske inte ska skriva något alls om du bara kan skriva på det sättet du gör? Tror du förstår precis men gillar att provocera på andras bekostnad. Sparka på någon som redan ligger. Sa aldrig att det är olagligt att vara en idiot men sorgligt att vissa män beter sig som du. Lägg helt enkelt bara ner.


    Tack <3
  • DJÄVUL­ENS HÖGRA HAND
    Äldre 25 Jan 21:13
    #21
    Anonym (21cm o grov :)) skrev 2015-01-25 19:31:08 följande:
    haha Idiot är inget olagligt.. Vad säger du.. ska du och jag hålla hand Fullt allvarlig.. tror att musen är Bättre dagar har den haft. De är rätt gott att vara kille. Som sagt.. tycker synd om kvinnan. Men vad ska man skriva.. en lögn om vad man tror..

    Ibland skulle det vara körkort på datorer och telefoner. Kan man inte vara som folk så håll dig borta från forum och andra "sociala" nätverk.
Svar på tråden Hjälp! Gick jag sönder????