• Dani84KR

    Stegringen på era Gravid test.

    Så jag är otroligt nojig över att även denna graviditet (som de 4 innan) ska sluta i MF

    Så tänkte lägga upp bilder på min stegring och om andra vill med så kan vi följas åt

    Kram på er

    Senaste 5 från BMI -1 till +4

  • Svar på tråden Stegringen på era Gravid test.
  • Dani84KR

    Dagens, tycker det är samma nyans varje dag borde den inte bli starkare, o vara lika röd som kontroll sträcket??

  • Längtanefterenliten

    Hcg fördubblas varannan till var tredje dag så det är inte så konstigt. Mina ökar inte heller mer men jag fick se ett pickande hjärta idag i v 5+5:) här är mina! Har slutat testa nu

  • Dani84KR
    Längtanefterenliten skrev 2015-01-28 19:35:17 följande:

    Hcg fördubblas varannan till var tredje dag så det är inte så konstigt. Mina ökar inte heller mer men jag fick se ett pickande hjärta idag i v 5+5:) här är mina! Har slutat testa nu


    Grattis! de måste varigt helt underbart!.
  • Dani84KR

    Dagens... Börjar bli orolig att testet aldrig blir lika mörkt som kontroll linjen.

    Är helt super förskyld nu oxå.

    Kommer även denna grav sluta i MF verkar så

  • dahlia92
    Dani84KR skrev 2015-02-01 10:48:30 följande:

    Tog även ett digitalt idag 2-3 är väl för kort tid om min sista mens var i 22 dec???


    Den visar inte längre än 2-3 veckor på det digitala. Sluta stressa upp dig du har fått ett plus. :) Är själv i v 4+4 och har inte fått två lika kraftiga streck heller än. Så länge du inte börjar blöda så är det ingen fara, slappna av.
  • Dani84KR
    dahlia92 skrev 2015-02-01 10:57:28 följande:
    Den visar inte längre än 2-3 veckor på det digitala. Sluta stressa upp dig du har fått ett plus. :) Är själv i v 4+4 och har inte fått två lika kraftiga streck heller än. Så länge du inte börjar blöda så är det ingen fara, slappna av.
    nästa steg på den digitala är 3+, och de e sista steget. efter 4 missfall är det svårt att inte stressa och oroa sig, en sådan där lättare sagt än gjort situation 
Svar på tråden Stegringen på era Gravid test.