• Svar på tråden Väntar barn i Juli månad
  • Kvinna30plus
    Missguccciii skrev 2015-01-25 11:05:21 följande:

    Någon mer som väntar barn i Juli?
    Hur mår ni nu?


    Hej jag väntar första barnet i juli, 29 juli. Måste säga att jag känner mig inte alls gravid. Men nu var jag på ett tidigt privat ul för 2 veckor sedan å har ju själv sett att det är en bebis där med tickande hjärta. Har ingen direkt mage än heller. 

    De första 8 veckorna var jag dock lite lätt illamående, gick över att äta regelbundet. 

    Nu är det enda jag märker av att gå upp å kissa flera ggr pr natt, å ibland att det hugger till i magen. Men annars inget. Trodde man skulle känna sig gravid liksom...
  • Stokke
    Kvinna30plus skrev 2015-01-25 11:24:32 följande:
    Hej jag väntar första barnet i juli, 29 juli. Måste säga att jag känner mig inte alls gravid. Men nu var jag på ett tidigt privat ul för 2 veckor sedan å har ju själv sett att det är en bebis där med tickande hjärta. Har ingen direkt mage än heller. 

    De första 8 veckorna var jag dock lite lätt illamående, gick över att äta regelbundet. 

    Nu är det enda jag märker av att gå upp å kissa flera ggr pr natt, å ibland att det hugger till i magen. Men annars inget. Trodde man skulle känna sig gravid liksom...
    Det kommer, jag har BF 4/7 och är i v18.

    Min mage börjar synas och jag känner mig gravid.
  • familjekatt

    Jag har BF 8 juli :) mådde hemskt illa vecka 8-16 ungefär. Nu mår jag oförskämt bra, är bara lite tröttare vissa dagar :) min mage har börjat växa pyttelite, men det ser fortfarande ut som att jag ätit ett par semlor för mycket bara

  • Natishas

    Beräknad 1 juli vad vi räknat på, men får veta mer exakt på rutin ultraljudet.. 5/2 är i vecka 18 nu :)

  • vithea

    Va roligt!

    Då hoppar jag in här om det går bra:)
    Har bf den 11 juli, så är i v 17 nu, om inte barnmorskan ändrar vid ul som vi har om två veckor:)

    Har fått en liten mage som syns men än så länge inte är ivägen. Brösten gör skiiit ont och växtvärk i livmodern sedan några veckor som nu börjar gå över i ligamenten ist. Men än så går det bra. Inte haft nån direkt illamående eller så, så länge jag sover 10-12 timmar/natt och äter med typ tre timmars mellanrum  Så är allt lungt, får lätt halsbränna annars.

    Så kul med fler som ska ha i juli!
    Var är alla ifrån?
    Bor själv med sambo i Landskrona.:)

Svar på tråden Väntar barn i Juli månad