• Anonym (T)

    Pratar inte med min kille pga gårdagen

    Igår fingrade jag min kille i rumpan medan han onanerade. Vi hade aldrig testat detta förut, men han hade tjatat. Det som hände var att jag fick lite skit på fingret. Jag frågade honom om han gick på toa, han sa ja. Han brydde sog inte ens att detta hände. Han sa bara "oj". Han varken sa förlåt eller kramade mig för att trösta eller visa förståelse att ja tyckte det var jobbigt. Vad ska jag göra? Han bryr sig inte idag. Jag pratar inte med honom

  • Svar på tråden Pratar inte med min kille pga gårdagen
  • Anonym (Nerd)

    Köp en 2-liters förpackning med glass och vräk i dig. Finns inget som dämpar ångesten så bra som en proppmätt mage.

    Sedan tycker jag du ska tvätta händerna.

  • Anonym (blä)

    Va fan gräver du han i arslet för?? Skyll dig själv!

  • Anonym (Tjej)

    Det är ju mer synd om honom än om dig. Han skämdes säkert och därför spelar han oberörd och hoppas att du ska göra det också. Taskigt att göra en stor grej av det och bli sur för det. Det gör ju bara att han känner sig äcklig :/

  • Fjärilslarv

    använd engångshandskar och glidmedel istället.
    tvätta händerna.

  • Anonym (:-))
    Anonym (blä) skrev 2015-01-25 15:29:23 följande:

    Va fan gräver du han i arslet för?? Skyll dig själv!


    Haha. Word!
  • Anonym (Tess)

    Du skojar va...? Stackars honom, OM det nu är synd om någon, vilket det ju inte är.

  • Anonym (.)

    Usch, inte undra på att e.coli sprids pga äckel som er. E.coli kommer endast från avföring (bajs) och sprids sen för att folk inte tvättar händerna ordentligt...så har vi sådana som er som fingrar varann i rövhålet frivilligt och sen sprider ut det till oskyldiga människor. Det är väldigt svårt att tvätta bort skit och de flesta gör ett halvdant jobb. Man måste verkligen gnugga och tvätta ordentligt med tvål i flera minuter det är därför ditt finger fortfarande stinker.

Svar på tråden Pratar inte med min kille pga gårdagen