• Anonym (Musen)

    Vad tusan är snoppen bra för egentligen?

    Om man bortser från att den går att kissa med och framförallt skapa barn, så när det kommer till det sexuella och njutning så är faktiskt kuken inte särskilt viktig.

    Den är ju inte skön att få inkörd. Jag älskar att bli smekt eller köra med vibrator på klitoris, klarar mig hur länge som helst på det. Jag behöver inte en snopp inkörd, det känns ju inget speciellt överhuvudtaget. Däremot klittan, där snackar vi sköna saker.

    Antar att den mest finns där för att man som tjej ska kunna bli gravid OCH inte för kvinnlig njutning.

  • Svar på tråden Vad tusan är snoppen bra för egentligen?
  • Arcnice

    Du har aldrig funderat på att den kanske är för mannens njutning vid sex, förutom att kissa med och leverera spermier?

    Men du kanske bara tycker att kvinnans njutning är viktig?

  • Anonym (Musen)
    Arcnice skrev 2015-01-25 15:18:09 följande:

    Du har aldrig funderat på att den kanske är för mannens njutning vid sex, förutom att kissa med och leverera spermier?

    Men du kanske bara tycker att kvinnans njutning är viktig?


    Men mannens njutning går ju ut på att få köra in den i fittan som sitter på kvinnan. Min man tycker inget annat är skönt, det är bara fitta som gäller för honom och då ställer man såklart upp.
  • Anonym

    Alltså, prata för dig själv. Jag tror majoriteten inte håller med. Visst de flesta behöver klitorisstimulans för att komma men det betyder inte att det inte är skönt att bli penetrerad. Är ju helt fantastisk. Kommer mycket starkare med min man i mig. Yummi!

  • Sensitiveguy

    Den är, precis som musen, naturligtvis inte alls det enda viktiga vid sexuellt samlag.

  • Anonym (Grabben brevid)

    Hade det inte varit för musen hade tjejer varit helt ointressanta.

  • Anonym (Tjej)

    Ja klitorisstimulans är viktigare men om man får både och samtidigt så är det mycket skönare än bara på klitoris... så inte alls meningslöst tycker jag.

  • Anonym (Lilly)

    Jag håller med TS. Får inte ut nånting överhuvudtaget av att få upp den där grejen i fittan. Förutom när jag vill bli gravid förstås...

  • Anonym (Musen)
    Anonym skrev 2015-01-25 15:40:21 följande:

    Alltså, prata för dig själv. Jag tror majoriteten inte håller med. Visst de flesta behöver klitorisstimulans för att komma men det betyder inte att det inte är skönt att bli penetrerad. Är ju helt fantastisk. Kommer mycket starkare med min man i mig. Yummi!


    Finns inte en chans i världen att jag skulle kunna komma genom penetration. Däremot klitorisstimulans, då går det på två minuter, så himla skönt.
  • Anonym (Musen)
    Anonym (Grabben brevid) skrev 2015-01-25 15:43:36 följande:

    Hade det inte varit för musen hade tjejer varit helt ointressanta.


    Men då har vi ju tjejer något som är intressant i alla fall.......

    Jag hör ju på min man hur mycket han njuter när han får trycka in kuken i min fitta, och jag bara ligger där...jaja det här var ju skönt typ eller inte....

    Däremot är närheten härlig och den kan jag njuta av.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Musen) skrev 2015-01-25 15:50:50 följande:
    Finns inte en chans i världen att jag skulle kunna komma genom penetration. Däremot klitorisstimulans, då går det på två minuter, så himla skönt.
    Men om du får båda samtidigt då? Är det inte ännu bättre då?
Svar på tråden Vad tusan är snoppen bra för egentligen?