• Anonym (Undrande)

    Finns det fler tjejer som gillar tjejer än killar som gillar killar?

    Vad tror ni är mest vanligt av alternativen? Finns det fler bögar än lesbiskor?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det fler tjejer som gillar tjejer än killar som gillar killar?
  • Pia 511

    Jag tror det tar flera år innan folk törs vara ärlig mot sig själv, jag tror man är bög/lesbisk i smyg.
    Jag själv tex skulle gärna vilja prova en annan kvinna men jag vet inte om jag är direkt lesbisk, snarare bi

  • kasovi

    Jag föredrar tjejer framför killar. Jag kan säga att min sambo, som är en man, är jävligt stolt över att ha haft mig i tre år och dessutom gjort mig på smällen, haha...

    Tjejer är sjuuukt mycket sexigare, men jobbigare att vara tillsammans med (de jag träffat då). Jag och min sambo har skitbra sex och dessutom är vi bästa kompisar. En annan grej jag faktiskt ogillar med tjejer är att de alltid är så jävla på och sliskiga, paranoida och svartsjuka. VÄRRE än killar! Ibland känner jag mig som en lite kvinnlig karl...

  • Mamori

    Jag är tjej och tror att det finns flest bitjejer, sedan homokillar, sedan homotjejer och minst bikillar.

Svar på tråden Finns det fler tjejer som gillar tjejer än killar som gillar killar?