• Anonym (Mamma)

    Min 16 åriga dotter tar hem flera killar samtidigt och har gruppsex

    Vad tycker ni om min dotter? Hon är 16 år, men blir 17 snart. Hon tar öppet hem killar och har gruppsex. Igår tog hon hem 4 killar för att ha sex. Vi i familjen är hemma när hon gör sånt. Hon tar in dem på sitt rum och där utför de sexet.

    Det känns väldigt obekvämt för oss det hon håller på dem. Särskilt hennes pappa är arg, men hon vägrar att lyssna. Nu går hon i "protest", så varje gång hon ska ha sitt gruppsex lägger hon upp en lapp på sin dörr "orgy på gång, stör ej".

    Det vi stör oss på är att det gör oss i familjen känns obekvämt att hon tar hem 4 killar som sätter på henne när vi är hemma. Hon har småsyskon också som springer runt i huset. Hela situationen känns för "porrig" och vulgär och alldeles för mycket. Hade hon haft en pojkvän som hon tog hem och de hade sex på rummet hade det varit en annan sak. Men 4 främmande män i vårt hus i en hardcore scen känns ju bara som ett big no! Hon kallas oss "idiotjävlar" pga vår protest.

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Min 16 åriga dotter tar hem flera killar samtidigt och har gruppsex
  • Påven Johanna

    Hade tråden varit sann så hade frågeställningen inte varit "Vad tycker ni om min dotter?".

  • LillaNovaK

    Jag hoppas att detta inte är på riktigt, men om det nu är det så varför i helvete låter ni det pågå?!!

    Släng ut dem hela högen och gör klart för dottern vad som gäller i ert hus!!

  • Anonym (fy)

    Vad jag tycker? Jag tycker att om.detta är.sant så.är ni fruktansvärda föräldrar.

  • grönalisa

    Ställ krav.

    Så länge hon bor hos er kan ni göra det.

    Bra om ni kan föra någon dialog om relationer mm

    Nä, inget gruppsex i ert hem, speciellt när ni känner som ni gör.

  • Common sense

    Klart det inte är på riktigt. Troll så det skriker om det. Känner du inte igen sättet hen skriver på? Har funnits flera dylika trådar de senaste dagarna.

    Så genomskinligt, och så tröttsamt.

  • Anonym (Mamma)
    Påven Johanna skrev 2015-01-25 17:54:02 följande:

    Hade tråden varit sann så hade frågeställningen inte varit "Vad tycker ni om min dotter?".


    Herregud människa! Jag menar inte om bi tycker att hon är en hora eller ej!!! Jag undrar om vad ni tycker om hennes beteende. Istället för att du ska förstöra trovärdigheten i min tråd kan du sticka härifrån. Fyfan vilken typ du är
  • Anonym (fy)
    Anonym (Mamma) skrev 2015-01-25 17:59:21 följande:

    Bara du är en förstörelse på detta forum. Gär oss en tjänst och avregistrera ditt konto


    Men den här tråden måste va fejk. Inga normala föräldrar hade låtit sin 16 åriga dotter (eller son) ha grupp sex (knappt sex) hemma.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (fy) skrev 2015-01-25 18:13:21 följande:

    Men den här tråden måste va fejk. Inga normala föräldrar hade låtit sin 16 åriga dotter (eller son) ha grupp sex (knappt sex) hemma.


    Människa vad är det du inte förstår?!? Kan du inte läsa? Jg säger ju att vi inte accepterar! Hon gör så ändå! Vad ska vi göra? Gå in i hennes rum under sexet och kasta ut alla eller?
  • Anonym (fy)
    Anonym (Mamma) skrev 2015-01-25 18:16:43 följande:

    Människa vad är det du inte förstår?!? Kan du inte läsa? Jg säger ju att vi inte accepterar! Hon gör så ändå! Vad ska vi göra? Gå in i hennes rum under sexet och kasta ut alla eller?


    Låter ni det hända så accepterar ni det. Så ja gå in, slå in dörren om ni måste och släng ut dom. Visa att ni inte tolererar det och sätt gränser.

    Ni är väl ändå vuxna och hennes föräldrar? Visa det då! Stackars barn som växer upp utan gränser och ingen som visar henne rätt och fel, hon kommer inte få det lätt i livet.
  • Dr Nail

    Orgy på gång stör ej

    ...LOL Tack för kvällens skratt, dock är jag lite ambivalent till vem av er som har misslyckats som människa egentligen - du eller din dotter? Vet du vad, jag gör det enkelt för mig och säger båda

  • sextiotalist

    Mitt förslag. Ta bort dörren till hennes rum. Ta telefonnumret till varje killes föräldrar och be dom komma hämta sin yngling.

    Gör klart för den unge damen att detta inte får förekomma i ert hem. Vill hon ha gruppsex, så får de ta in på hotell

  • elmadumle

    Jag skulle gå in i rummet och slänga ut killarna, dottern skulle jag ta ett allvarligt samtal med och ev kontakta soc för att få hjälp med ungen. Ett samtal till bup kanske? vad har hon råkat ut för eftersom hon beter sig så här? lvu kanske?

  • Bordercase

    Jag tycker det osar fake. Även om jag tar allvarligt på att kalla någon lögnare. Det är gravyåt oförskämt.

    Om det var två killar hade jag kunnat tänka på saken.

    Min fru och jag håller på en del med sex hit och dit. Parklubbar mm. Vi är f.ö över 40. Det är inte så jättelätt ens för en tjej att få tag i fyra killar samtidigt. Knappas lättare för en 17-åring. Det kräver en del erfarenhet. Om hon nu lyckats med det så är det ännu svårare att få hem dem till ett hus fullt med familj.

    Killar må vara kåta. Men de är inga monster som bara knullar allt som rör sig. Även killar är blyga och drar gränser.

    Så tyvärr; jag röstar på fake.

  • radwanska
    Påven Johanna skrev 2015-01-25 17:54:02 följande:

    Hade tråden varit sann så hade frågeställningen inte varit "Vad tycker ni om min dotter?".


    Detta
    Anonym (Mamma) skrev 2015-01-25 18:16:43 följande:
    Människa vad är det du inte förstår?!? Kan du inte läsa? Jg säger ju att vi inte accepterar! Hon gör så ändå! Vad ska vi göra? Gå in i hennes rum under sexet och kasta ut alla eller?
    Lägg ner...

  • Thyla
    elmadumle skrev 2015-01-25 19:43:47 följande:

    Jag skulle gå in i rummet och slänga ut killarna, dottern skulle jag ta ett allvarligt samtal med och ev kontakta soc för att få hjälp med ungen. Ett samtal till bup kanske? vad har hon råkat ut för eftersom hon beter sig så här? lvu kanske?


  • Anonym (-)
    Common sense skrev 2015-01-25 17:56:40 följande:

    Klart det inte är på riktigt. Troll så det skriker om det. Känner du inte igen sättet hen skriver på? Har funnits flera dylika trådar de senaste dagarna.

    Så genomskinligt, och så tröttsamt.


    Troll eller alternativt ett slemmo som går igång på att skriva så där.


  • Anonym (Tröttsamt)
    Bordercase skrev 2015-01-26 00:21:07 följande:

    Jag tycker det osar fake. Även om jag tar allvarligt på att kalla någon lögnare. Det är gravyåt oförskämt.

    Om det var två killar hade jag kunnat tänka på saken.

    Min fru och jag håller på en del med sex hit och dit. Parklubbar mm. Vi är f.ö över 40. Det är inte så jättelätt ens för en tjej att få tag i fyra killar samtidigt. Knappas lättare för en 17-åring. Det kräver en del erfarenhet. Om hon nu lyckats med det så är det ännu svårare att få hem dem till ett hus fullt med familj.

    Killar må vara kåta. Men de är inga monster som bara knullar allt som rör sig. Även killar är blyga och drar gränser.

    Så tyvärr; jag röstar på fake.


  • Anonym (***)
    Anonym (Mamma) skrev 2015-01-25 18:16:43 följande:
    Människa vad är det du inte förstår?!? Kan du inte läsa? Jg säger ju att vi inte accepterar! Hon gör så ändå! Vad ska vi göra? Gå in i hennes rum under sexet och kasta ut alla eller?
    Min dotter hade inte ens kommit igenom ytterdörren med 4 killar. Hennes far hade inte släppt in nån av dem. 
Svar på tråden Min 16 åriga dotter tar hem flera killar samtidigt och har gruppsex