• esch

    Hjälp mig tyda ägglossningssticka.

    Gokväll!
    Idag och igår har jag känt attmina bröstvårtor varit väldigt ömma. Så jag anade ägglossning. Tog därför ett test.

    Observera att jag har druckit inom 2 timmar när testet togs.

    Är det bara jag som ser ett svaaaagt sträck?

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda ägglossningssticka.
  • esch
    Hedisen skrev 2015-01-25 22:13:17 följande:

    Jo jag ser ett svagt streck men vid ÄL ska strecket vara starkare än kontrollstrecket :)


    Så om ett par dagar, kanske? ??
  • esch
    Hedisen skrev 2015-01-25 22:13:17 följande:

    Jo jag ser ett svagt streck men vid ÄL ska strecket vara starkare än kontrollstrecket :)


    Gick ju inte o göra en smilefigur. Attans. (:
  • Hedisen
    esch skrev 2015-01-25 22:18:02 följande:

    Så om ett par dagar, kanske? ??


    Ja man brukar få en stegring på ÄLtesterna dvs att strecken blir starkare varje dag fram till ÄL. :) så ja, troligtvis om nån dag. men vissa har snabba stegringar så på morgonen är de inte positvit men är det på kvällen. håll lite koll eller kör på, spermier kan ju leva upp till nått dygn och vänta på ägget :)
  • esch

    Visar fortf ingenting stickan.

    Men hela min kropp är kaos. Har aldrig haft de såhär innan ägglossning. Mina bröst ömmar något fruktansvärt. :(

    Kan vara att de är en seg ägglossning kanske.

  • malink80

    sådär såg min sticka ut den 26e sen igår å idag är den lika stark som kontrollstrecket.    eller så kan du va gravid ;)    när jag väntade nr 2 så fick ja utslag på äl stickan hur länge som helst, gjorde då ett g test som va positivt!

  • esch
    malink80 skrev 2015-01-29 09:30:10 följande:

    sådär såg min sticka ut den 26e sen igår å idag är den lika stark som kontrollstrecket.    eller så kan du va gravid ;)    när jag väntade nr 2 så fick ja utslag på äl stickan hur länge som helst, gjorde då ett g test som va positivt!


    Mina gravtest visar blankt negativt. Lika så mina ägglossningsstickor nu med. Så något är inte som de ska.

    Får nog ringa min läk. o få hjälp. Jag blir alltid så nojjig. För nu är mina bröst hårda o i ena känner man en klump liksom.

    Jobbigt! Vill ju så klart vara grav. (:
Svar på tråden Hjälp mig tyda ägglossningssticka.