• Anonym (Puss)

    Tjejsex

    Jag är 23 år gammal tjej som bor i Stockholm. Jag är tillsammans med en underbar kille. Jag har aldrig varit med en tjej men jag har alltid velat testa .. Ju äldre jag blir desto mer vill jag testa.. Ingen i min omgivning skulle någonsin gissa på att jag har en sån fantasi, ibland förstår jag inte själv. :p

    Någon som känt desamma??

    Ni som testat.. Var de som ni föreställt?

  • Svar på tråden Tjejsex
  • Anonym (tjej24)

    har också velat testa!

    även fast jag på fyllan en gång slickat en tjej men inte mer än så.

  • Anonym (H)

    Jag testade, gillade det och har varit med några tjejer sedan dess. Förstår inte varför det ska vara en så stor grej egentligen.

  • Anonym (Puss)

    Hehe berätta gärna mer!! Varför fortsatte ni inte? Var det någon du kände?

    Jag vet inte om jag någonsin skulle våga ta initiativet och vill inte göra det med någon jag känner. Har tre-fyra tjejkompisar som typ tjaffsat lite mkt och kysst mig på fyllan men vill bara att det ska vara en random snygg tjej. Vill inte dela ett sånt minne med någon som är mig väldigt nära.

  • Anonym (Puss)
    Anonym (H) skrev 2015-01-25 22:53:21 följande:

    Jag testade, gillade det och har varit med några tjejer sedan dess. Förstår inte varför det ska vara en så stor grej egentligen.


    Det är inte en stor grej så men hur föreslår man eller hittar man någon att testa det med :)
  • Anonym (tjej24)

    jag pussa? alltid på mina tjejkompis på fyllan :).

    varför vågar du inte? :)

    vad är du nyfiken på att prova som du inte vågar :)?

  • Anonym (Puss)
    Anonym (tjej24) skrev 2015-01-25 22:58:03 följande:

    jag pussa? alltid på mina tjejkompis på fyllan :).

    varför vågar du inte? :)

    vad är du nyfiken på att prova som du inte vågar :)?


    Jag vet inte alltså jag vill inte att det ska vara någon jag känner. Helst någon som mig typ bara ute efter att experimentera.. Jag vill bara ha den upplevelsen! Den känns bara så overklig :p
  • Anonym (Puss)

    Hur hittar man någon som också vill

  • Anonym (tjej24)

    Okej :). pratat om din fantasi med din pojkvän? :)

  • Anonym (Puss)
    Anonym (tjej24) skrev 2015-01-25 23:03:30 följande:

    Okej :). pratat om din fantasi med din pojkvän? :)


    Haha menar du att han ska föreslå en tjej :p Jag vill inte göra det för att jag vill inte ha en trekant. Och jag pratade om det med mitt ex en gång och efter det så typ började han spana in tjejer och tänka på det för mkt haha
Svar på tråden Tjejsex