• Anonym (super kåt)
    Äldre 26 Jan 11:20
    3939 visningar
    31 svar
    31
    3939

    för kåt?!

    Hej är 25 år och tjej....är typ alltid super kåt. Kan knulla i princip hur mycket som helst. Blir super våt så att det rinner längs benen och kommer lätt och många gånger. Men har märkt att alla jag varit tillsammans med tyckt att det blir för mycket. Ingen har velat lika ofta och mycket som mig så nu undrar jag om det är fel på mig? Och kan man göra nått för att bli lite mindre kåt? Mina förhållanden har oftast tagit slut pga detta. Nu är jag singel men fortfarande lika kåt...

  • Svar på tråden för kåt?!
  • Anonym (fia)
    Äldre 26 Jan 11:23
    #1

    Låter som ett lyxproblem men jag förstår att det kan bli fel om din partner inte är på samma nivå...

  • Äldre 26 Jan 11:28
    #2

    förstår ditt problem tyvärr. jag som man har liknande problem, alltid kåt. :(

  • LostIn­Transl­ation
    Äldre 26 Jan 11:31
    #3

    Du behöver nog bara hitta en likasinnad så löser det sig...Under tiden är det ju bara att ladda upp med några KK's som kan avlösa varandra, så borde du ha ditt på det torra....inte ett helt passande uttryck i sammanhanget kanske men du fattar nog

  • Anonym (fia)
    Äldre 26 Jan 11:31
    #4

    Det största problemet för mig är just att jag blir så våt direkt, syns typ genom byxorna...:)

  • LostIn­Transl­ation
    Äldre 26 Jan 11:35
    #5
    Anonym (fia) skrev 2015-01-26 11:31:39 följande:

    Det största problemet för mig är just att jag blir så våt direkt, syns typ genom byxorna...:)


    Det där är ju sjukt sexigt! Förstår iofs att det kan bli jäkligt pinsamt vid fel tillfällen haha. Du får hitta någon tanke som är riktigt avtändande som du får försöka fokusera på i såna situationer. Då är det iofs risk att du verkar rätt skum och blir helt frånvarande. Bästa är nog att bara säga som det är när det händer. Det får nog oftast positiva effekter..
  • Anonym (fia)
    Äldre 26 Jan 11:38
    #6
    LostInTranslation skrev 2015-01-26 11:35:21 följande:
    Det där är ju sjukt sexigt! Förstår iofs att det kan bli jäkligt pinsamt vid fel tillfällen haha. Du får hitta någon tanke som är riktigt avtändande som du får försöka fokusera på i såna situationer. Då är det iofs risk att du verkar rätt skum och blir helt frånvarande. Bästa är nog att bara säga som det är när det händer. Det får nog oftast positiva effekter..

    Jo jag har mina små tankelekar....men jag har även utnyttjat det precis som du säger:)
  • LostIn­Transl­ation
    Äldre 26 Jan 11:41
    #7
    Anonym (fia) skrev 2015-01-26 11:38:44 följande:

    Jo jag har mina små tankelekar....men jag har även utnyttjat det precis som du säger:)
    Ja men då låter det ju som att du har en väl utarbetad strategi för att göra ditt "problem" till en möjlighet istället! Du verkar vara en klok tjej
  • Anonym (super kåt) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 11:50
    #8

    Syns igenom mina byxor också..lite pinsamt ibland...

  • Äldre 26 Jan 11:55
    #9
    +1
    Anonym (super kåt) skrev 2015-01-26 11:50:23 följande:
    Syns igenom mina byxor också..lite pinsamt ibland...

    Du får väl ha trosskydd då...?? Folk kan ju tro att du kissat ner dig???
  • Anonym (Detta ÄR jobbig­t)
    Äldre 26 Jan 14:15
    #10

    Det är samma sak för mig, jag blir alltid för kåt o våt i samma veva, då vi har sex för sällan så när vi väl ha sex så tänder jag på alla cylindrar o det är sååå jobbigt !!!
    maken säger att det ÄR skönt, men ibland tror jag att han ljuger då jag kan se att det blir jobbigare att gå då det bara blir "halt" Skäms

Svar på tråden för kåt?!