• Anonym (Böna)

    Stora Förbönstråden

    Hej alla

    Här kan vi samlas som vill be förvarandra, eller som önskar förbön.
    Jag skulle önska stöd i bön om att få ett jobb jag har sökt. Be nu allihop!! Make this happen!!
    Skriv i tråden att du ber eller vad du önskar förbön om, vi hjälps åt nu! Ge mig ett amen!!

  • Svar på tråden Stora Förbönstråden
  • Anonym (nn)

    Jag är i behov av förbön för mitt liv som är kaotiskt. För att jag ska klara av att behandla andra med den respekten de förtjänar. Och för att jag ska bli sedd som en människa. För att jag ska orka bli större än den jag är.

  • Anonym (Böna)
    Anonym (nn) skrev 2015-01-26 12:44:31 följande:

    Jag är i behov av förbön för mitt liv som är kaotiskt. För att jag ska klara av att behandla andra med den respekten de förtjänar. Och för att jag ska bli sedd som en människa. För att jag ska orka bli större än den jag är.


    I hear you!! Got your back!! Herre SE denna människa, ge henne ljus och kärlek!! Bönen har kraft.

    Gud går brevid dig. Ha tilltro! Jag ber för dig.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Böna) skrev 2015-01-26 12:26:13 följande:

    Hej alla

    Här kan vi samlas som vill be förvarandra, eller som önskar förbön.

    Jag skulle önska stöd i bön om att få ett jobb jag har sökt. Be nu allihop!! Make this happen!!

    Skriv i tråden att du ber eller vad du önskar förbön om, vi hjälps åt nu! Ge mig ett amen!!


    Jag ber för att du ska få allt det du behöver. Amen.
  • Anonym (Böna)
    Anonym (nn) skrev 2015-01-26 12:50:28 följande:
    Jag ber för att du ska få allt det du behöver. Amen.
    Amen! Kärlek.
  • slutdiskuterat

    Jag skulle behöva hjälp med att be för dom som inte är ärliga mot sig själva, dom som känner behov av att leva i förnekelse och som förminskar sina värdefulla liv så till den milda grad att dom, istället för att ta tag i sina problem på riktigt, ägnar sig åt fantasier och villfarelser.


    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Anonym (Böna)
    slutdiskuterat skrev 2015-01-26 12:54:28 följande:

    Jag skulle behöva hjälp med att be för dom som inte är ärliga mot sig själva, dom som känner behov av att leva i förnekelse och som förminskar sina värdefulla liv så till den milda grad att dom, istället för att ta tag i sina problem på riktigt, ägnar sig åt fantasier och villfarelser.


    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
    Vi ber för dom! Måtte deras ögon öppnas! Vi ber också för braindeads som inte tror på tankens kraft och målfokusering, samt för de fattiga stackare som tar för givet att det ena oundvikligen utesluter det andra.

    Ge mig ett rungande amen! Tjo!!
  • Anonym (Böna)
    Anonym (CG) skrev 2015-01-26 13:00:19 följande:

    Be för mig att jag någon gång blir gravid


    Ber!!
  • Anonym (nn)

    Låt oss be för en bättre värld. Och för att början till denna bättre värld ska börja gro och växa inom oss alla.

  • slutdiskuterat
    Anonym (Böna) skrev 2015-01-26 13:01:25 följande:
    Vi ber för dom! Måtte deras ögon öppnas! Vi ber också för braindeads som inte tror på tankens kraft och målfokusering, samt för de fattiga stackare som tar för givet att det ena oundvikligen utesluter det andra.

    Ge mig ett rungande amen! Tjo!!
    Tack! Ja stackars dessa braindeads som inte tror på tankens kraft. Målfokusering är en av dom viktigaste sakerna för att lyckas i livet, det är vi helt överens om.

    Amen för det!
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Godbless

    Jag skulle behöva en förbön. Jag blev lämnad en andra gång av min partner och hen gick tillbaka till den andra människan återigen och lämnade mig trasig på marken och full i frågor och varför herre utsatte du mig för det här igen. Varför hände detta inom kort igen? Är jag inte värd mer? Jag vill inte vara vaken och jag vill inte sova för det för för ont. Mitt liv har ingen mening utan hen. Vi skulle gifta oss och skaffa barn. Väldigt destruktivt förhållande med både våld och droger men Gud återförenade oss men även togs iväg igen. Jag vill inse mitt eget värde och hitta mig själv och veta varför jag inte var värd ett avslut. Snälla hjälp mig Gud!! Jesus ta bort denna smärta

  • Cissi2801
    Anonym (Böna) skrev 2015-01-26 13:02:58 följande:
    Ber!!
    tack
  • Nyfiken gul
    Godbless skrev 2015-01-26 14:07:00 följande:

    Jag skulle behöva en förbön. Jag blev lämnad en andra gång av min partner och hen gick tillbaka till den andra människan återigen och lämnade mig trasig på marken och full i frågor och varför herre utsatte du mig för det här igen. Varför hände detta inom kort igen? Är jag inte värd mer? Jag vill inte vara vaken och jag vill inte sova för det för för ont. Mitt liv har ingen mening utan hen. Vi skulle gifta oss och skaffa barn. Väldigt destruktivt förhållande med både våld och droger men Gud återförenade oss men även togs iväg igen. Jag vill inse mitt eget värde och hitta mig själv och veta varför jag inte var värd ett avslut. Snälla hjälp mig Gud!! Jesus ta bort denna smärta


    Ber för dig och ber om att du ska lyssna på det Gud har i sin beredskap för dig, 

    Gud hör bön och ger dig bönesvar men det är du som måste ta till dig det svar du får.  Ber om att du ska få friden att lyssna på det svar du får tillsänt till dig. 
    Jag ber för ditt sårade hjärta att du ska finna helande och läkande .  
    Jag ber för att du ska våga ta tag i ditt liv och våga lita på ditt värde. Gud hör dig! 

    Gå i frid och känn din frid! Amen.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Godbless
    Nyfiken gul skrev 2015-01-26 17:41:35 följande:
    Ber för dig och ber om att du ska lyssna på det Gud har i sin beredskap för dig, 

    Gud hör bön och ger dig bönesvar men det är du som måste ta till dig det svar du får.  Ber om att du ska få friden att lyssna på det svar du får tillsänt till dig. 
    Jag ber för ditt sårade hjärta att du ska finna helande och läkande .  
    Jag ber för att du ska våga ta tag i ditt liv och våga lita på ditt värde. Gud hör dig! 

    Gå i frid och känn din frid! Amen.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
    Tack!! Guds välsignelse till er alla
  • Nidingbane

    Kul tråd! Mest eftersom den är så osjälvisk. Ännu roligare tycker jag det är om du nu verkligen får jobbet. Ja det skulle vara kul om du blev bönhörd.

    "Hörru Gud, ge henne jobbet så blir även jag glad, amen!"Oskyldig

Svar på tråden Stora Förbönstråden