• Anonym (Dumle)

    Älskar o bli avsugen, har problem! Hjälp!

    Nu behöver jag hjälp! Har träffat en tjej som jag "dejtar", vi har legat med varann ett x antal ggr. Hon har aldrig velat suga av mig tills jag kommer, hon ger mig samma förklaring varje gång "du förtjänar inte". Min hygien är alltid på topp! Ser bra ut. Jag attraherar massa kvinnor! Är en kille på 22 år. Kan orsaken till varför hon säger så vara att jag ligger med andra? (Hon är medveten om det, hon gör det oxå) vad skall jag göra? Vill ej binda mig till ett förhållande!

  • Svar på tråden Älskar o bli avsugen, har problem! Hjälp!
  • Anonym (Tjejen)

    Så länge ni vet vart ni har varandra liksom att båda bara är ute efter att ligga ser jag inget problem? Sedan föredrar vissa tjejer att ta det i munnen andra inte. Säg att hon får komma med en bättre ursäkt ?

  • Anonym (Dumle)

    Förstår heller inte. Har inte svarat på hennes sms, är trött på såna ursäkter!


    Anonym (Tjejen) skrev 2015-01-26 18:55:45 följande:

    Så länge ni vet vart ni har varandra liksom att båda bara är ute efter att ligga ser jag inget problem? Sedan föredrar vissa tjejer att ta det i munnen andra inte. Säg att hon får komma med en bättre ursäkt ?


  • Anonym (Dumle)

    Ville bara framhäva att hygienen är på topp o att jag ändå ser aningen bra ut. Inte så att man vill ligga med en random som ser ut som ett rövhål! Inte meningen om att jag ska skryta om att ja ser bra ut direkt..


    Fröken Hepburn skrev 2015-01-26 18:58:12 följande:

    Tror du på fullaste allvar att ditt utseende har att göra med huruvida du får komma i hennes mun eller ej?


  • Anonym (singeltjej)

    Men herregud! Antingen får du väl gilla läget som det är eller så slutar du ligga med henne.

    Det finns ju inga magiska tricks för att få folk att göra diverse saker. Och om du ändå ligger med flera olika så kan det ju inte vara någon gigantisk uppoffring. Det låter ju inte som att ni är kära direkt.

    Ett hett tips kan ju vara att ta ett snack med tjejen själv!

  • Anonym (Hmm)

    Hon kanske bara tar satsen i munnen när hon är i ett förhållande?
    Jag är själv väldigt petig, skulle aldrig ta satsen i munnen från en kk. Min man är den enda jag gjort det på, och det ändå inte speciellt ofta. Kanske 4-5 ggr på 8 år.

  • Anonym (singeltjej)

    Jag utgår från att du brukar slicka henne?

  • Anonym (Mandis)

    Jag förstår tjejen. Jag skulle aldrig suga av min kille tills han kom. För det första så får man ju kramp och värk av att suga så länge och för det andra  så är det så jäkla äckligt att få sperma i ansiktet och munnen. Får kväljningar bara jag tänker på det.

  • Quexet
    Anonym (Dumle) skrev 2015-01-26 18:49:04 följande:

    Nu behöver jag hjälp! Har träffat en tjej som jag "dejtar", vi har legat med varann ett x antal ggr. Hon har aldrig velat suga av mig tills jag kommer, hon ger mig samma förklaring varje gång "du förtjänar inte". Min hygien är alltid på topp! Ser bra ut. Jag attraherar massa kvinnor! Är en kille på 22 år. Kan orsaken till varför hon säger så vara att jag ligger med andra? (Hon är medveten om det, hon gör det oxå) vad skall jag göra? Vill ej binda mig till ett förhållande!


    Du får väl se till att du förtjänar det då?!  Flört

    Fråga vad hon menar, hon kanske menar att hon vill ha oralsex/orgasm innan du får komma?  
  • Anonym (Dumle)

    Oj! Jo jag börjar misstänka det..


    Anonym (Hmm) skrev 2015-01-26 19:06:27 följande:

    Hon kanske bara tar satsen i munnen när hon är i ett förhållande?

    Jag är själv väldigt petig, skulle aldrig ta satsen i munnen från en kk. Min man är den enda jag gjort det på, och det ändå inte speciellt ofta. Kanske 4-5 ggr på 8 år.


Svar på tråden Älskar o bli avsugen, har problem! Hjälp!