• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 26 Jan 22:49
    20399 visningar
    28 svar
    -1 +1
    28
    20399

    Min sambo får alldeles för tidig utlösning

    Som rubriken lyder och vårt stor problem är att min sambo kommer så fruktansvät snabbt.
    Vi har varit tillsammans i 5 år och har sen första början haft detta störande momoentet i vårat sexliv, det har dock blivit lite värre de senaste.
    De flesta gånger hinner vi ha penetrerande samlag i ca 2 min men också händer det rätt ofta att han kommer innan han äns kommit in i mig.
    Vi har prövat start-stop tekninken för ett tag sen - fungerar inte.
    Vi har prövat bedövande salvor och sprayer - fungerar inte.
    Kondom - fungerar inte.
    Poängen med sexet är att båda får orgasm på ett eller annat sätt och det fixar vi.
    De senaste gångerna har han kommit medans vi kysst och kelat nakna så min tur har uteblivit helt då han deppat ihop totalt.
    Jag trodde att det kanske skulle bli bättre med tiden men det blir ju inte det !!
    Inte äns nu efter vi fått barn, jag trodde att kissen kanske inte återgick till ett lika trångt läge men tydligen.
    Jag vill ligga !!
    Hur hjälper jag min sambo så vi kan få ligga utan att han behöver vara packad??

  • Svar på tråden Min sambo får alldeles för tidig utlösning
  • Anonym (22år)
    Äldre 27 Jan 20:06
    #1

    Oj.. Va sjukt det låter. Hade ett sånt problem i början av mitt sex liv, men med tiden efter runt 10 ligg som max så kunde jag börja kontrollera min tidiga utlösning. Nu kommer jag efter 45 minuters sex, men även då kan jag hålla ihop så jag inte kommer. Det jag skulle rekommendera åt gubben är att vara ensam o runka, UTAN att kolla på porrfilmer eller liknanade. Så fort han börjar känna att han kommer så slutar han. Han låter kuken somna o sen väcker han den om på nytt o fortsätter. De hjälper ;)

  • Anonym (en gång till)
    Äldre 28 Jan 10:34
    #2
    +1

    Har själv varit med om det problemet. Vi hann knappt att börja förrän det gick för honom. Och det blev bara värre och värre beroende på att det låste sig i hans huvud. Han kom inte ur det helt enkelt.

    Men så provade jag att suga av honom och han kom i min mun på under minuten. Efter någon minuts vila, tog jag den i munnen igen så den blev riktigt hård, och sedan fick han komma in i mig. Då kunde han hålla på liiite längre än innan till bådas stora förtjusning.

    Så höll vi på ett bra tag att jag tog första laddningen i munnen och sedan kom han in i mig. Att jag tydligt visade att jag ville att han skulle komma i min mun och att jag svalde saten avdramatiserade det hela för honom och detta tog sakta bort pressen på honom och han märkte själv att han kunde hålla på längre när vi sedan började knulla. Efter ca ett halvår kunde han till och med kontrollera sig när jag sög av honom. Och då kunde vi sluta med att alltid köra med "försprut".

    Det är till stor del en mental låsning som man måste bryta. Om han inte "tvärdör" när han kommit första gången, så tycker jag ni ska prova att köra en gång till direkt efteråt. Skulle han då kunna hålla på lite längre så kan det på sikt var lösningen som får det att vända.

    Lycka till!

  • Anonym (vill bli uthåll­ig)
    Äldre 28 Jan 14:08
    #3
    Anonym (22år) skrev 2015-01-27 20:06:18 följande:

    Oj.. Va sjukt det låter. Hade ett sånt problem i början av mitt sex liv, men med tiden efter runt 10 ligg som max så kunde jag börja kontrollera min tidiga utlösning. Nu kommer jag efter 45 minuters sex, men även då kan jag hålla ihop så jag inte kommer. Det jag skulle rekommendera åt gubben är att vara ensam o runka, UTAN att kolla på porrfilmer eller liknanade. Så fort han börjar känna att han kommer så slutar han. Han låter kuken somna o sen väcker han den om på nytt o fortsätter. De hjälper ;)


    jag har liknande problem, det har blivit bättre, bra tips! ska jag testa, Jag tycker dock det är omöjligt  att hålla emot när man kommer än så lälnge :p,  hur många gånger ska man runka  och avbryta innan man låter sig bli färdig?
  • Anonym (22år)
    Äldre 28 Jan 14:57
    #4

    Minst 3 ggr innan du får komma. Det svåraste är ju inte början utan precis innan man kommer så är det svårt o hålla emot...


    Anonym (vill bli uthållig) skrev 2015-01-28 14:08:49 följande:

    jag har liknande problem, det har blivit bättre, bra tips! ska jag testa, Jag tycker dock det är omöjligt  att hålla emot när man kommer än så lälnge :p,  hur många gånger ska man runka  och avbryta innan man låter sig bli färdig?


  • Underh­ill
    Äldre 28 Jan 15:33
    #5

    Hur ofta har ni sex? Låter ju som du har lust, så jag antar att ni gärna gör det ofta!? Han kan ju komma innan ni skall till...typ förbereda sig lite!?


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 28 Jan 19:03
    #6

    Vi har prövar det där med att han får skjuta av innan men utan vidare lycka, behövs rätt många timmar mellan tyvärr innan han kan starta om.....
    Vi båda har stor aptit för sex, tillfällen kommer tyvärr inte varje dag längre nu när vi har en liten som alltid verkar vara igång !!!
    Har hört att penisring kan hjälpa ??
    Någon som prövat ??

  • Äldre 28 Jan 19:19
    #7

    Alltså.. Jag trodde det handlade om att lära sig sina egna signaler, och hur man ska hantera dem.

    Jag kanske är naiv, men be honom att öva själv, eller att ni gör det tillsammans, om det är okej med honom. Sedan ska han lära sig känna igen när det börjar bli för mycket, och hur han kan "svalna".

  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 28 Jan 19:33
    #8
    Smarthuvud skrev 2015-01-28 19:19:55 följande:

    Alltså.. Jag trodde det handlade om att lära sig sina egna signaler, och hur man ska hantera dem.

    Jag kanske är naiv, men be honom att öva själv, eller att ni gör det tillsammans, om det är okej med honom. Sedan ska han lära sig känna igen när det börjar bli för mycket, och hur han kan "svalna".


    Du får ursäkta, min sambo är inte 16 och precis debuterat på sexfronten utan stadiga 40.
    Han har inte haft dessa problem innan han träffade mig.
    Han får oftast inte heller en förvarning att han kommer utan det går från skönt till att komma.
    Nästan komma finns oftast inte, därav problematiken.
    Det kan räcka att han ligger med penis mot min snippa för att han ska komma i värsta fall.....
    Han har inte samma problem när han runka sig själv eller när jag runkar honom.
    Det är kontakten med min snippa som är "värst"....
    Och det är det vi vill ska fungera bättre.
    Förväntar mig inget maraton men 7-8 min hade varit trevligt iaf, minus pausen på 5 min......

  • Äldre 28 Jan 19:57
    #9

    Eftersom problemet enbart finns med dig, och i närheten av din snippa så är det väl så att du har kryptonit i f*ttan.

  • Anonym (en gång till)
    Äldre 30 Jan 21:13
    #10
    Smarthuvud skrev 2015-01-28 19:57:13 följande:

    Eftersom problemet enbart finns med dig, och i närheten av din snippa så är det väl så att du har kryptonit i f*ttan.


    Så du tror att (frustrerad) har drabbats av det ökända "Staffan Dopping syndromet"?

    Det låter allvarligt!
Svar på tråden Min sambo får alldeles för tidig utlösning