• Anonym (Förälskad)

    kär i min 26 år äldre granne!

    Hej jag är en tjej på 14 år som har ett typ problem! Jag flyttade precis till min pappa i en lägenhet och en dag så hade jag tråkigt så jag gick med i badoo.. Jag träffade en kille/man som är 40 och jag föll direkt vi har nu träffats två gånger och "hånglat" utan tunga .. Vad ska jag göra? Jag kan inte släppa honom och vill inte heller .. Berätta era åsikter / förälskad

  • Svar på tråden kär i min 26 år äldre granne!
  • Anonym (Peddoäckel.)

    Han är en äckelgubbe och det han gör mot dig är olagligt. Kommer detta ut blir han dömd. Du är ett BARN han är en vuxen det är OLAGLIGT!!! Och nej du är inte mogen för din ålder. Även fast du kommer säga det och verkligen tror på det själv. Men jag hoppas denna tråd bara är påhitt.

  • Anonym (Förälskad)
    Anonym (Peddoäckel.) skrev 2015-01-27 07:06:04 följande:

    Han är en äckelgubbe och det han gör mot dig är olagligt. Kommer detta ut blir han dömd. Du är ett BARN han är en vuxen det är OLAGLIGT!!! Och nej du är inte mogen för din ålder. Även fast du kommer säga det och verkligen tror på det själv. Men jag hoppas denna tråd bara är påhitt.


    Min kropp är utvecklad min Hjärna är utvecklad . Jag vet vad jg håller på med och dessutom knullar vi inte vi har bara pussats lite
  • Anonym (poop)
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 08:27:10 följande:

    Min kropp är utvecklad min Hjärna är utvecklad . Jag vet vad jg håller på med och dessutom knullar vi inte vi har bara pussats lite


    Hur vet du att din kropp och hjärna är färdigutvecklade?
  • Dr Nail

    14 åringar är inga barn, du är inget barn. Men lagen säger det den säger...vad det nu är. Jag tappade bort tråden. Nej jag kan inte köra din moster till Arlanda.

  • DickRex
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 08:27:10 följande:
    Min kropp är utvecklad min Hjärna är utvecklad . Jag vet vad jg håller på med och dessutom knullar vi inte vi har bara pussats lite
    Du är långt ifrån vuxen och det du känner för denna man är inte känslor av den sunda sort som vuxna sunda människor i sunda förhållanden har. Han är visserligen kriminell i nuläget, men om man bortser från det och tar det mänskliga och förnuftiga i detta så är han en mycket udda typ som kanske till och med behöver behandling. Även du behöver (du måste) prata med någon om detta. På ungdomsmottagningen finns det kanske någon kurator du kan prata med.
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (Förälskad)
    Anonym (E) skrev 2015-01-27 02:06:17 följande:

    När du är 15 kan du väl bli ihop med honom?


    Jag vill ha honom nu... Han är mitt livs kärlek
  • DickRex
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 10:55:26 följande:
    Jag vill ha honom nu... Han är mitt livs kärlek
    Du är 14 och pratar om ditt livs kärlek... Utvecklad, mogen... Ge dig! Lägg ner honom! Gubbar som han är ofta ute efter småflickor just pga att de är lättledda lite korkade (jämfört med en vuxen). Han är en sjuk man och inte ditt livs kärlek!
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • Anonym (Ouch)
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 01:45:43 följande:

    Hej jag är en tjej på 14 år som har ett typ problem! Jag flyttade precis till min pappa i en lägenhet och en dag så hade jag tråkigt så jag gick med i badoo.. Jag träffade en kille/man som är 40 och jag föll direkt vi har nu träffats två gånger och "hånglat" utan tunga .. Vad ska jag göra? Jag kan inte släppa honom och vill inte heller .. Berätta era åsikter / förälskad


    Väx upp! Om en man i den åldern är intresserad av dig på annat sätt än rent vänskapligt ska du springa. Han är inte frisk.

    Nu gissar jag att TS är en man som har detta som fantasi.
  • Anonym (Ouch)
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 08:27:10 följande:
    Min kropp är utvecklad min Hjärna är utvecklad . Jag vet vad jg håller på med och dessutom knullar vi inte vi har bara pussats lite
    Hjärnan hos människor är inte färdigutvecklade förrän i 20-årsåldern.
  • Anonym (E)
    Anonym (Förälskad) skrev 2015-01-27 10:55:26 följande:
    Jag vill ha honom nu... Han är mitt livs kärlek
    Ja men kör på bara!
  • nymedlem
    Anonym (Ouch) skrev 2015-01-27 11:12:42 följande:

    Väx upp! Om en man i den åldern är intresserad av dig på annat sätt än rent vänskapligt ska du springa. Han är inte frisk.

    Nu gissar jag att TS är en man som har detta som fantasi.


    Tror också att ts är en gammal pedofilgubbe! Därav är tråden helt ointressant!
Svar på tråden kär i min 26 år äldre granne!