• Äldre 27 Jan 03:51
    938 visningar
    3 svar
    3
    938

    Finns det fler som tröttnat efter 20+ år?

    Känner att min egen tid rinner ut och att jag trots tålamod i över 24 år alltid placeras "sist i kön". Bonus är 30 år och eget barn snart 25. Börjar känna att jag skiter i detta nu och mer än gärna tar mina åsikter (och mina pengar) någon annan stans. Någon som lämnat efter långt "bonusförhållande" och känner att det var rätt - eller än värre, att det borde gjort för länge sedan.

    Och ja, jag är kvinna som tjänat i snitt 30 % mer och dessutom lagt in arv i bostäder mm

  • Svar på tråden Finns det fler som tröttnat efter 20+ år?
  • Nordin­126
    Äldre 27 Jan 06:15
    #1

    Det är väl bara att ge sig av. Viktigast är att man själv mår bra själv än att må piss med tillsammans med någon annan. Så resonerar iaf jag

  • Äldre 27 Jan 09:47
    #2

    Hej
    Jag var I förhållande med bonusbarn. Totalt 5 år. Jag borde lämnat efter ett år. Men du vet hur det är . Man hoppas och tror in I det sista.

    Lycka till.

  • Anonym (30 år)
    Äldre 27 Jan 12:23
    #3

    Jag är man. Separerade efter nästan 30 år. Hade bara egna barn. Spelar det nån roll om det är bonusbarn efter så många år förresten?

    Hursomhelst hade jag nästan hela försörjningsbördan i alla år. Skilsmässan blev jävligt dyr för mig. Behöll nästan inget, medan exet gick med ca 2 mille på kontot. Det var värt varenda öre och borde ha skett tidigare. Det var 9 år sen nu. Jag har det bättre än nånsin nu. Omgift, nytt hus, ny stad, semestrar osv och lycklig. Fick en vuxen bonus som extrabonus. Bara trevligt.

Svar på tråden Finns det fler som tröttnat efter 20+ år?