• Anonym (Less)
    Äldre 27 Jan 13:44
    1916 visningar
    10 svar
    10
    1916

    "Sluta röra dig så mycket"

    Vi har haft väldigt lite sex under några månader, jag är gravid och har inte mått bra.
    Nu är vi dock igång igen och jag har blivit så känslig, från att kräva ganska rejäla tag till att det inte krävs speciellt mycket alls..
    Min sambo blev glad första gången, men nu blir han bara irriterad och säger åt mig att jag ska "lugna ner mig" och "inte röra mig så mycket" för han kommer så snabbt då. Då sa jag åt honom att det kanske är han som borde öva på att hålla sig istället (brukar inte ta så många minuter innan han sprutar annars heller), men då sa han att det är mitt fel som "kommer igång" för mycket så han kan inte det.
    Han driver inte, han menar på fullaste allvar att jag blivit för känslig och njuter för mycket så jag får skylla mig själv att det inte blir långvarigt..

    Alltså jag känner att han kan gott vara utan nu -_-

  • Svar på tråden "Sluta röra dig så mycket"
  • Äldre 27 Jan 13:53
    #1

    Haha, ja vilken jävla kille..inte ditt fel att du känner att du vill ha mer eller snabbare tempo för att du ska bli tillfredsställd. Han borde öva på att kunna hålla sig, ja detta kan man öva på och lära sig kontrollera. Inte alltid kul och bli knullad sakta och allmänt tråkigt bara för han ska kunna hålla sig i 5 minuter längre. Man ska väl tillfredsställa varandra och inte bara att en ska vara nöjd.
    Han ska dessutom vara nöjd över att han får något överhuvudtaget, sen när bebisen är ute finns inte sex med på kalendern på ett bra tag!

  • Anonym (Olle)
    Äldre 27 Jan 14:32
    #2

    Hahaha, det var bland de roligaste inläggen på länge.
    TS, din kille blir alltså arg för att du njuter av sex?
    Om jag vore din kille så skulle jag ge dig oralsex en bit på väg eller hela vägen till 'mål'. 

  • Anonym (Less) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 14:52
    #3

    Exakt :/ Jag har inte varit så intresserad innan just för att det krävts så mycket för att jag ska få ut något mer av det än själva närheten, så det har varit mycket han han han.. Men nu när jag plötsligt blivit så känslig, ja då är det tydligen jobbigt eftersom han inte pallar att hålla emot..

  • Anonym (Hej)
    Äldre 27 Jan 15:16
    #4

    Han kanske vill att du ska få din njutning innan han kommer och därför vill hålla tempot nere.

  • Anonym (Less) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 15:19
    #5

    Men det är ju helt motsägelsefullt, det är ju NU jag inte behöver vare sig tempo eller  hårdare tag, minsta lilla och jag reagerar. Han tycker jag reagerar för mycket.

  • Anonym (Less) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 20:37
    #6

    Puff..

  • Anonym (Hej)
    Äldre 27 Jan 21:15
    #7

    Jag förstår inte, rör du dig mer nu än förr?

  • Anonym (Less) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 21:21
    #8
    Anonym (Hej) skrev 2015-01-27 21:15:31 följande:

    Jag förstår inte, rör du dig mer nu än förr?


    Rör och rör, det känns ju mer, innan var det oftast att han bara gjorde sitt och så var det med det. Han orkar inte mer och jag hade gett upp på att försöka.
  • Anonym (najs)
    Äldre 27 Jan 23:02
    #9
    Anonym (Less) skrev 2015-01-27 21:21:17 följande:
    Rör och rör, det känns ju mer, innan var det oftast att han bara gjorde sitt och så var det med det. Han orkar inte mer och jag hade gett upp på att försöka.
    Verkar som du inte fick ut nåt av sex tidigare då. Han bara "gjorde sitt" o så var det klart sen. Charmigt.
  • Anonym (Olle)
    Äldre 28 Jan 07:10
    #10

    Ordentligt förspel med mest fokus på dig.
    På med kondom, så känns det lite mindre för din kille.
    Välj en ställning där du kan bestämma hur du rör dig o dessutom ger din kille möjlighet att smeka dig samtidigt. Eller att du smeker dig själv.

Svar på tråden "Sluta röra dig så mycket"