• Jagheterjohan

    Rob N Raz!

    Idag så satt jag och funderade på vad som hände med dessa grabbar. Jag lyssnade extremt mycket på ett av deras album vill jag minnas. 

    En favorit var låten Take A Ride. 



    Samt den med Leila K. Hur går det för henne förresten?

    Hur som så vill jag tipsa er om att följa Robert på instagram, det är väldigt underhållande. Speciellt om man som mig är ett gammalt fan av dennes musik. 
    Hans namn där är @robwatz för den som vill skåda detta. 

    Har ni något minne av dessa herrar eller är ni för unga?

  • Svar på tråden Rob N Raz!
  • Anonym (Vick)

    Här har vi nostalgi på riktigt! Jag följer faktiskt Rob på instagram redan, han la upp en riktigt grym video när han scratchar häromdan, instagram.com/p/yUc-_bHkyL/

    Han kan fortfarande!

  • Jagheterjohan
    Anonym (Vick) skrev 2015-01-27 15:47:40 följande:

    Här har vi nostalgi på riktigt! Jag följer faktiskt Rob på instagram redan, han la upp en riktigt grym video när han scratchar häromdan, instagram.com/p/yUc-_bHkyL/ Han kan fortfarande!


    Ja men sedärja! Han är riktigt duktig! Spelar han på någon klubb eller är det företagsevent?
  • Vickslick
    Jagheterjohan skrev 2015-01-28 15:46:38 följande:
    Ja men sedärja! Han är riktigt duktig! Spelar han på någon klubb eller är det företagsevent?
    Det vet jag inte, men jag kan tänka mig att det är många företagsevent som anställer honom för att spela. Men kul att se att han fortfarande kör, han tävlade ju som dj back in the days!
  • Fobby
    Anonym (Vick) skrev 2015-01-27 15:47:40 följande:

    Här har vi nostalgi på riktigt! Jag följer faktiskt Rob på instagram redan, han la upp en riktigt grym video när han scratchar häromdan, instagram.com/p/yUc-_bHkyL/

    Han kan fortfarande!


    Han är grym!

    Här är en kul video med RnR och Leila K


    bra sagt!
Svar på tråden Rob N Raz!